Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefaling av ny nettverksleverandør?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er på utkikk etter en ny nettverksleverandør siden min nåværende linje er svæty ustabilt og vi får ikke den hastigheten vi betaler for. Så er på utkkk etter en leverandør som leverer raske og stabile linjer som yter det de skal. Må også ha muligheter for bredåndstelefoni.

 

Har sett litt på Telenors Turbo abonnement og lurer litt på hvorfor dette er så billig iforhold til de andre?

 

Ifølge Telenors test, kan jeg få en linje på opptil 8000/600 her som jeg bor og dette er en fin hastighet synes jeg.

 

 

Men er åpen for andre forslag også, med en maks pris på 400kr/mnd.

 

 

Mvh

Mr.Anki

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor sin løsning er ganske billig om du vil ha mest fart for pengene. Ventelo leverer også ADSL2+ til 399,- pr mnd, og det er med support. Ventelo er en bedrift jeg ikke hadde valgt, pga. dårlige erfaringer fra tidligere kundeforhold. Du kan jo sjekke om du har dekning med Ventelo der du bor. http://privat.ventelo.no/privat/produkter/adsl_privat/

 

Edit: "Turbo"-produktet til Telenor er billig fordi det ikke er gratis support, men du må betale for supporten.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Har telenor med Bredbåndsabonnement "Online ADSL Max", har nesten ikkje hatt noke problem med dei so kan godt anbefale dei siden det er dei som eiger det meste av linje og leiger vekk ein del, kan godt og anbefale nextgentel brukte dei i 2 år i bergen men der eg bor no so er det telenor som har det beste tilbudet.

 

Vanlig support som foreksempel feil på linja osv koster ikkje so mykje veit ikkje prisen men det er ikkje 25 kr/min (05000). Snakka med support noke par ganger og har ikkje merkna noke høge rekninga.

Det er Telenoreksperten som koster 26Kr/min og dei hjelper div dataproblemer (berre dataproblem, sette opp tådlaust, fjerene virus osv) ikkje vanlig support.

Endret av Neddo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...