Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Mitt problem ang billader Er løst. Googlet griffin powerjolt. Datakjeden hadde den. Fikk den idag funket son bare det. Styr unna Andre ladere. De nekter og lade iphone. Apple sa det var litt problemer. Har fortsatt problemer med apple hifi. Har ikke prøvd etter oppdatering. Virker jo som det we noe sperre software messig. Jeg skriver på iphonen nå beklager masse små feil med teksten.

Lenke til kommentar
har akkurat bestilt denne nå og tenkte jeg skulle bestille sånn invisible shield men får hele tiden opp at jeg har oppgitt feil informasjon. noen som har noe erfaring med denne butikken? https://www.zagg.com/invisibleshield/

vet jeg opphgir rett informasjon men får beskjed om at jeg oppgir feil. noen som har tips?

 

Hadde samme problemet som deg, og måtte bruke MasterCardet mitt. Jeg har ingen anelse om hva som er problemet, ettersom jeg aldri har opplevd noe lignende i andre nettbutikker.

Lenke til kommentar

Og jeg spør igjen: Hva skal dere med en film som forhindrer riper på et glass som ikke kan få riper? Om dere ikke allerede har prøvd det, finn en nål og skrap på skjermen. Får ofte inn iPhones på jobben med stygge filmer utenpå glasset som reduserer lyset/synligheten betraktlig. Kan ikke annet enn å le...

 

Det som hadde gjort mer nytte var en vindusvisker som vasket bort fingermerker ;)

Lenke til kommentar
Og jeg spør igjen: Hva skal dere med en film som forhindrer riper på et glass som ikke kan få riper? Om dere ikke allerede har prøvd det, finn en nål og skrap på skjermen. Får ofte inn iPhones på jobben med stygge filmer utenpå glasset som reduserer lyset/synligheten betraktlig. Kan ikke annet enn å le...

 

Det som hadde gjort mer nytte var en vindusvisker som vasket bort fingermerker ;)

 

Fullt mulig å få riper. Jeg har to på den gamle iPhonen min. Vet ikke helt hvordan de har dukket opp, men de er vitterlig der

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp med WLAN her. Finner nettverket og får koblet til med passordet, men jeg kommer ikke på nettet. Får også utdelt ei IP adresse som ikke henger på greip i det heletatt

169.254.174.140

subnettmaske 255.255.0.0

Det virker som iphonen har connectet, men jeg finner den ikke på ruteren.

Er det mulig å sette inn en statisk IP?

Lenke til kommentar
har akkurat bestilt denne nå og tenkte jeg skulle bestille sånn invisible shield men får hele tiden opp at jeg har oppgitt feil informasjon. noen som har noe erfaring med denne butikken? https://www.zagg.com/invisibleshield/

vet jeg opphgir rett informasjon men får beskjed om at jeg oppgir feil. noen som har tips?

 

Hadde samme problemet som deg, og måtte bruke MasterCardet mitt. Jeg har ingen anelse om hva som er problemet, ettersom jeg aldri har opplevd noe lignende i andre nettbutikker.

 

Problemet du opplever er at Address Verification System (AVS) ikke klarer å vertifisere adressen din med adressen kortet ditt er registrert på. Grunnen til dette er at Norge ikke er med i AVS, det er faktisk veldig få land som hittil er med i denne AVS listen.

 

At present, only a few countries support AVS on Visa and MasterCard, notably the USA, Canada and the United Kingdom. American Express does support AVS in more countries.

http://en.wikipedia.org/wiki/Address_Verification_System

 

Så bruk paypal ;) Funger helt perfekt. For da slipper du det.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke lese gjennom 32 sider, og spør heller...

 

...hvor mye data går det med på push...bla bla bla og mobile me opplegg? Hvilket abb vil bli met gunstig? Har tilgang til trådløst nett mer eller mindre 24 timer i døgnet, men så lenge tlf er bruker mobilnettet til å få info fra apple, kan det likevel bli en del trafikk.

 

Er det noen som vet? Kan fortelle? Linket til tester/kilder elller lignende?

Lenke til kommentar

Hei

 

Lurer på om det er noen her som merker til noen tregheter på iphone, selv etter den nye oppdateringen? Innstallerte siste oppdateringen på iphone når den kom ut for noen uker siden. Mener å huske at jeg leste at det skulle fikse på en del tregheter, samt nettleseren skulle være mer stabil(?). På min telefon virker det ikke som den oppdateringen gjorde noe som helst. Syntes nettleseren lukker seg støtt og stadig mens jeg surfer, og enkelte ganger når jeg skal skrive sms, henger den noe helt sinnsykt. Tar kanskje 2 sekunder fra jeg trykker på bokstav til den dukker opp på skjermen. Vedr. tregheten på sms, så fungerer det fint hvis jeg rebooter telefonen, men syntes det er litt kjipt å måtte gjøre det hver eneste dag...

 

Noen andre som opplever dette med den nye oppdateringen, eller er det bare meg? Vurderer å re-innstallere telefonen....

Lenke til kommentar

Nettopp fått min iPhone 3G i posten og lurer på et par ting. Jeg skal avbestille netcom abonnementet med en gang jeg får sim-kortet og slikt, men jeg vil gjerne bruke telefonen med en gang.

 

Kan jeg bruke winpwn og låse opp slik at jeg kan sette i Talkmore sim-kortet mitt, eller må jeg bare belage meg på å vente?

 

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...