Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har fått sim-kortet også, men problemet er som sagt bare at IMEI-nummeret til telefonen ikke er det samme som det Netcom har registrert da de sendte telefonen. De har låst opp det IMEI-nummeret de hadde oppgitt, men det var altså ikke det imei-nummeret som faktisk står på iPhonen min, så jeg tviler på at det vil fungere..

 

Så dette kan ta litt tid

Lenke til kommentar
Lang tid det tar fra bestilling til en dukker opp i posten? Og er 10.00 @ onsdag noe å gå etter? Er det 0900 som er safest mon tro?

Min ble sendt samme dag som jeg bestile forgje onsdag @ rundt 10 tiden.

Jøss. Og den dukket opp torsdag? Og da gjensto bare itunes-aktivering?

Endret av Jan
Lenke til kommentar

Til de av dere som skal si opp iTalk-abonnementet med en gang - netcom er nazi og om ikke på grensa med loven: Du må betale for hele 1ste måned uansett om du sier opp etter 1 dag. Greit nok i seg selv - men de stenger like jævlig abonnementet ditt med en gang.

 

Jeg for min del skal bare betale bruddet og 3/4 av månedsprisen av prinsipp, siden jeg ble frarøvet en ukes bruk [hadde så vidt bare brukt 40-50MB, kanskje 90ringemutter og 120-130 sms'er] og heller bestride den lille siste summen - av prinsipp. Vil de ha penga av meg da må de ut med 2x 750,- i skrivegebyr for å kalle meg inn til Oslo forliksråd :D

 

Nedturen er jo om jeg taper saken, så må jeg ut med disse 1500,- og beløpet jeg bestrider men fuck it - de skal ikke få betalt for dette [enkelt!]

Lenke til kommentar

Er ikke fult så skravlesyk av meg, men joa - jeg kunne sikkert brukt det opp om det bare var "for å bruke det opp" men

 

Jeje, jeg gir netcom en sjangse til å forklare/redegjøre for praksisen før jeg fatter en beslutning, og har jeg godtatt dette som endel av avtalevilkårene uten å oppfatte det er det jo greit (er min egen feil at jeg bare bestilte raskt for å sikre meg en telefon før de ble utsolgt den første dagen moobi tok i mot bestillinger)

Lenke til kommentar

Selv brukte jeg bare opp datakvoten, ettersom jeg ikke gadd å flytte nummeret mitt fra Chess til NetCom. Jeg hadde jo planlagt fra før jeg kjøpte telefonen at jeg skulle beholde Chess, så hvorfor kaste bort tid og penger på å flytte fram og tilbake?

 

Forstår frustrasjonen din, men det kan forsvares med at abonnementet blir jo tatt i bruk/aktivert fra du mottar simkortet (i det fleste tilfeller). Skulle vært sånn at du måtte aktivere det via iTunes eller noe, så du kunne si det opp uten å betale for den første måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...