Gå til innhold

Artikkel: Booth babe spesial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og "normale" folk lurer på hvorfor geeks har en tendens til å en mer enn fornuftig interesse i asiatiske damer?

Computex, E3 og etc kan ha hatt en finger (eller boot-babe) med i spillet :p

 

 

Men feiler å se hva som er forskjellen mellom bruken av boot-babes på Computex og f.eks. Vimenn-damene på nevnte "manneblad"s julecruise.

Det er ikke snakk om å spille på stereotypen "nerd", mere stereotypen "mann"

Endret av olefiver
Lenke til kommentar
Men feiler å se hva som er forskjellen mellom bruken av boot-babes på Computex og f.eks. Vimenn-damene på nevnte "manneblad"s julecruise.

Det er ikke snakk om å spille på stereotypen "nerd", mere stereotypen "mann"

Poeng. Man ser vel "booth babes" og lignende på alle arrangementer som stort sett tiltrekker seg menn. Jeg synes det ekstremt barnslig og vitner om et kvinnesyn og syn på sitt eget kjønn som ikke henger på greip. Men, jeg er feminazi ... :roll:

Lenke til kommentar

Herregud så mye kjipe asiatdamer.

 

Edit: Ahh, arrangementet var jo i Taipei - det forklarer saken. Og det er jo kanskje tross alt et bra tegn at de velger vertinner som ikke er sexbomber men heller mer 'søte og hyggelige'. Det representerer vel firmaene bedre enn bimboer :)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Olefiver, spiller det noen rolle? Vi er menn. Vi liker damer. Eller, jeg vet ikke med dere, men jeg liker damer ;)

Nei, spiller ingen rolle, og det er poenget mitt.

Personer som er mot boot-babes fordi de spiller på at nerder liker å se deilige damer, burde også være mot deilige damer på gatebil stevner og liknende. Og kanskje de er det, men det er ikke poenget. Menn liker å se på deilige damer. Og hvis noen sier imot, lyver de eller foretrekker menn. Og det er forsåvidt greit.

Men hvis du syns at å bruke boot-babes for å promotere produkter fordi det stiller menn i ufordelaktig lys, eller syns det er nedverdigende mot damene, si heller det, i steden for å klage mot bruk av stereotypen "nerd".

 

Jeg personlig liker det jeg ser på bildene, men kommer jeg til å kjøpe Intel eller Coolermaster eller noen andre produkter pga boot-babes? Not hardly

 

 

@Thlom

feminazi?

Scheisse :p

Lenke til kommentar
Kan helt ærlig si at flertallet av de kvinnene var lite attraktive

 

Enig. :yucky:

 

Men hvis vi casemodder dem litt ... :dremel:

 

Jepp, ekke helt into chip-chopper damer.. Men, jo med alle case-modsa som ble vist frem så må vi vel klare å få gjort dem attraktive, samt kjøligere..

 

(Likbleike japanesere ekke helt min greie)

Lenke til kommentar

Sex? Kommer vel an på hva man selv legger i det. Jeg kan nyte synet av en flott sommereng og en flokk sauer, uten at jeg nødvendigvis får assosiasjoner til fårikål fordet... :p

 

For øvrig er kvinnesynet i Asia noe langt annet enn her på berget. At det blir publisert på HW? Vel, det er liksom en del av gamet. Kan ikke se at det er noe galt i det. Definitivt ikke noe å rope opp for - da er det bare å titte på nettavisen.no. DER snakker vi om at "sex selger".

At vi har 1-2 slike småsaker i året har jeg vanskelig for å skjønne skal kunne karakteriseres som patetisk og barnslig. For ikke fortell meg at omtrent _samtlige_ som har lest artikkelen / sett bildene ville latt øynene hvile noen sekunder på de flotte damene! Man er da mann...

Artikkelen gir en flott smakebit på hvordan det er å være på slike messer, i alle fall når vi ser den i sammenheng med de andre artiklene. Til stor glede og fornøyelse for oss som ikke har muligheten til å delta.

 

Vel - nok om det fra min side.

Lenke til kommentar

frk_patriot.jpg

 

:closedeyes:

 

Når det er sagt, så spørs det om dette akkurat kommer til å gjøre underverker for kvinneandelen på disse kanter, forumet har vel en målsetting om økt kvinneandel om ikke jeg tar helt feil. Håper eventuelle jenter tar dette med godt humør da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...