Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den dagen TV selskapene gir meg streaming i 720p for en billig penge, så er jeg der. Inntil da blir det nedlastning på meg.

 

Jeg vil se TV når det passer meg, ikke når Norske kanaler finner det for godt å sende, for ikke snakke om om de i det hele tatt gidder å kjøpe inn seriene jeg følger med på.

 

Desuten er det en kjent sak at TV selskaper følger nedlastningstrender for å se hvilke serier de skal kjøpe inn.

Lenke til kommentar
Så episoden i dag, ventet bare på at twisten skulle komme. Lurer på hva som ser med T-bag. Kanskje puppeguri var så dum at henne tok håndjern på den plastikfantastik armen :p

 

kunne vært tilfelle, men vi ser jo greit og tydelig at det er hans funksjonelle arm !

 

tobn

Lenke til kommentar

Fox får du kjøpt på Narvesen for 2-3 kroner stykket. Selv kjøper jeg gjerne 10 i slengen, så jeg har gjort opp for meg ;)

 

Men på den seriøse siden, jeg ville også kjøpt episodene hvis jeg kunne lastet dem ned i knallkvalitet samme dag som de kom ut i USA. Men så lenge vi henger etter er faktisk piratbukta og andre slike sider den beste leverandøren.

Lenke til kommentar

Bare en antagelse fra hans side antar jeg, og høres ikke helt gæli ut spør du meg. Om ikke Self tar seg av han først, vil T-Bag finne en måte å rømme på og gjøre livet videre surt for andre. Tipper han er ganske sur for det som skjedde i parkhuset likevel. Som sagt er det en del episoder igjen og de må jo gjøre noe for å holde historien oppe.

Lenke til kommentar
Bare en antagelse fra hans side antar jeg, og høres ikke helt gæli ut spør du meg. Om ikke Self tar seg av han først, vil T-Bag finne en måte å rømme på og gjøre livet videre surt for andre. Tipper han er ganske sur for det som skjedde i parkhuset likevel. Som sagt er det en del episoder igjen og de må jo gjøre noe for å holde historien oppe.

Jeg vet det, har lest deler av plotet for episode 13.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...