Gå til innhold

Waschera, catchy reffreng.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hehe, sitter å digger denne sangen:D synes den var skikkelig arti=) værtfall reffrenget..

håper noen av dere også kanskje liker den :!:

duppiduppiduppidumdum waschera

Endret av Snailcake90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en fin dame med store pupper i videoen, det var det hele...

Sangen SUGER, Tv-programmet SUGER, og alt som heter "Hva Skjer a" Med W og SCH SUGER!

:mad:

Skrevet

Hater dette programmet... Uff, blanding av Sone2 og Etter skoletid. Programlederene er jo helt på bånn også. Sangen kan ikke diskuteres engang får helt noia når jeg hører melodien.

Skrevet (endret)

Sangen SUGER, Tv-programmet SUGER, og alt som heter "Hva Skjer a" Med W og SCH SUGER!

For ungdommer på 14-18 er det vel ganske greit, syntes selv det har vært greit å på se jeg( har ikke fulgt med). Sangen var riktignok ikke helt god, liker ikke hip pop.

Endret av mr.nauz
Skrevet

For ungdommer på 14-18 er det vel ganske greit, syntes selv det har vært greit å på se jeg( har ikke fulgt med). Sangen var riktignok ikke helt god, liker ikke hip pop.

jeg er 15 :)

men hater denne sangen (programmet) :mad:

Skrevet (endret)

Jeg er x antall år, får lyst til og dra av ørene mine med pinsett hver gang den sangen ødelegger høytalerne i tv`en min!

Selfølgelig er det jo Linni M som intar skjermen 1gang i uka som gjør det hele verdt og se på! :innocent:

Noen kule intervjuer av og til selv om programlederne er henta fra psykiatrisk! :ph34r:

Endret av DoNtBeHaTeFuLl
Skrevet

Ser ikke på programmet på TV. Smilte til tider gjennom videoen og tennene mine kom fram et par ganger på grunn av et par gode rim.

Ikke spesielt catchy men verd å se den ene gangen. Har ingen ønske om å se/høre den igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...