Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Det er vel på tide å planlegge noen nye treff?

 

Det kommer besøk fra Trøndelag litt ut i september, så jeg foreslår et treff den 11. spetember. Kl. 13:00? Hva skal vi firste med denne gangen?

 

Det er også en del av oss som ikke skal på studio-treff den 22. august. Skal vi finne på noe en ettermiddag etter jobb f.eks neste uke ? (De som skal i studio er også hjertelig velkommen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel på tide å planlegge noen nye treff?

Det kommer besøk fra Trøndelag litt ut i september, så jeg foreslår et treff den 11. spetember. Kl. 13:00? Hva skal vi friste med denne gangen?

Det er også en del av oss som ikke skal på studio-treff den 22. august. Skal vi finne på noe en ettermiddag etter jobb f.eks neste uke ? (De som skal i studio er også hjertelig velkommen).

Da har Helena og jeg bestilt billetter og håper å treffe dere, vi forventer vel ikke Trønderværet for fototreff (alltid det aller beste det), men det får våge seg.

Lenke til kommentar

Det er vel bare å pakke ned godværet og ta med seg - Trøndelag får tåle et par dager med møkkavær.

 

Noen alternativer til treff:


  •  
  • Hovedøya - fortsatt greit med ferjer til og fra (høstrute)
  • Akerselva fra kjelsås til Nydalen.
  • Reprise: Frognerparken/Vigerlandsmuseumet
  • Reprise: folkemuseumet/Bygdøy
  • Noe annet

Lenke til kommentar

Gleder meg til en Oslo-tur! Jeg har bare värt i Oslo en gang (for flere år siden) og det var för jeg begynte med foto.

 

Jeg er intressert i det meste, dog ikke studio eller makro. Jeg blir altså gjerne i byen, men har dere lust til å dra noen annen sted er det OK. Da kan jeg fotogrefe i byen söndag istedet.

Lenke til kommentar

Jeg stiller! Hva med byvandring for turistene? Oslo S, Operaen, Karl Johans gate, Slottet, Aker brygge?

Byvandring for turistene er ingen dum ide, det. Det er en passende rute da vi får med oss Kirkeristen, Domkirken, Stortinget, Spikersuppa, Universitet. Med mere.

 

Et annet alternativ er Oslo S (møteplass) - Operaen - Kvadraturen - Akershus festning - Aker brygge.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Er dette fototreffet kun for medlemmer bosatt i oslo, og som tidligere har deltatt på fototreff, eller er det åpent for alle akamister? :)

Alle Akam fototreff er i utgangspunktet åpent for alle Akamister (eller venner av Akam). Hvor du bor, og hvorvidt du har deltatt før er ikke relevant.

 

Virker spennende med et slikt fototreff som absolutt ville vært lærerikt og jeg kunne godt tenkt meg en tur (bosatt i drammen)

Det er lærerikt, det er morsomt, det sosialt og det er trivelig. Det er også uhøytidlig. Så det er ingen krav til utstyr, annet at du har et kamera.

Lenke til kommentar

Jeg stiller! Hva med byvandring for turistene? Oslo S, Operaen, Karl Johans gate, Slottet, Aker brygge?

Byvandring for turistene er ingen dum ide, det. Det er en passende rute da vi får med oss Kirkeristen, Domkirken, Stortinget, Spikersuppa, Universitet. Med mere.

 

Et annet alternativ er Oslo S (møteplass) - Operaen - Kvadraturen - Akershus festning - Aker brygge.

Høres fint ut, Helena har ikke sett Opera'n vet jeg..nå har vi kjøpt tog billetter og bestilt bosted, og ordnet alt. Håper å treffe flere kjente? (Gorgat, kaian, knb, Anew, Cruel... etc og andre...)

Lenke til kommentar

Er dette fototreffet kun for medlemmer bosatt i oslo, og som tidligere har deltatt på fototreff, eller er det åpent for alle akamister? :)

Alle Akam fototreff er i utgangspunktet åpent for alle Akamister (eller venner av Akam). Hvor du bor, og hvorvidt du har deltatt før er ikke relevant.

 

Virker spennende med et slikt fototreff som absolutt ville vært lærerikt og jeg kunne godt tenkt meg en tur (bosatt i drammen)

Det er lærerikt, det er morsomt, det sosialt og det er trivelig. Det er også uhøytidlig. Så det er ingen krav til utstyr, annet at du har et kamera.

 

Det høres flott ut! Om jeg har mulighet tar jeg nok turen, men tørr ikke si noe med sikkerhet enda :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...