Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn bare for å legge det out there, OM det er noe intresse for det, så er det mulig å gjøre noe studioet mitt på ett senere treff, har litt blitzer og litt bakgrunner så folk kan få prøve litt. Ligger sentralt i Oslo(Brugata).

Ja, vil gjerne avpasse Oslo-turene mine til noe slikt :yes:

Lenke til kommentar

Bra det er intresse for det. Må sikkert sette noen begresning på antall folk som kan komme pga studioet er ikke drit stort, og det er ikke så mange sitteplasser. Så feks en 7 - 8 stk + meg + 2 modeller eller noe er sikkert det det er plass til. Så mulig det burde ordnes ved siden av de vanlige treffene, siden ikke alle kan få plass. Førstemann til mølla såklart ville såklart gjelde.

Lenke til kommentar

Jeg kunne absolutt tenkt å prøvd meg i studio. Noen som kunne meldt seg frivillig til å kurse oss som aldri har satt sine ben i et studio, bortsett fra et passbilde for 15 år siden? :D

 

Tur til Hovedøya høres slett ikke verst ut den 11. men det er jo veldig væravhengig. ;)

Lenke til kommentar

Jeg kunne absolutt tenkt å prøvd meg i studio. Noen som kunne meldt seg frivillig til å kurse oss som aldri har satt sine ben i et studio, bortsett fra et passbilde for 15 år siden? :D

Helt enig der. Det er mulig at vi bør dele oss i to grupper - grønskollinger og lett viderekomne.

Tur til Hovedøya høres slett ikke verst ut den 11. men det er jo veldig væravhengig. ;)

Vi får ta en vær-status i dagene rett før.

Lenke til kommentar

Hva om vi prøver å sette oss på en dato rundt 20. August ?

1

Jeg kan godt sette av en 30 - 60min på å vise litt lys osv og skyte tethered så folk får se litt hvordan ting blir og forklare litt teori. Kan skyte tethered til bærbaren min + en 22" skjerm så folk får sett resultatet.

 

Synes ikke vi burde dele inn i noe grønnskolling og vidrekomne grupper, siden litt av poenget er jo å DELE kunnskap, og da lærer man mere av å være sammen med noen som er på andre nivå.

 

Jeg kommer ikke til å fotografere så masse da jeg ikke viser ting (siden vi bruker blitzer og bare en person om gangen kan fotografere med hvert oppsett, har nok blitzer til å lage to oppsett) så jeg kan hjelpe med ting & tang så alle får til å fotografere. Er også mulig å bruke det store vinduet på make up-rommet til å fotografere i naturlig lys også om det er lyst ute.

 

Burde gå greit om det grupper på 4, så om vi har 8 folk + meg + 1 - 2 modeller så burde det være passende, om noe trangt. Da får folk flest ordentlige sitteplasser også, og det er jo litt kos.

 

Hvor lang tid vil folk bruke ? Orker en person å melde seg frivillig til å hjelpe meg og rigge opp/ned ?

Lenke til kommentar

Hva om vi prøver å sette oss på en dato rundt 20. August ?

1

Jeg kan godt sette av en 30 - 60min på å vise litt lys osv og skyte tethered så folk får se litt hvordan ting blir og forklare litt teori. Kan skyte tethered til bærbaren min + en 22" skjerm så folk får sett resultatet.

 

Synes ikke vi burde dele inn i noe grønnskolling og vidrekomne grupper, siden litt av poenget er jo å DELE kunnskap, og da lærer man mere av å være sammen med noen som er på andre nivå.

 

Jeg kommer ikke til å fotografere så masse da jeg ikke viser ting (siden vi bruker blitzer og bare en person om gangen kan fotografere med hvert oppsett, har nok blitzer til å lage to oppsett) så jeg kan hjelpe med ting & tang så alle får til å fotografere. Er også mulig å bruke det store vinduet på make up-rommet til å fotografere i naturlig lys også om det er lyst ute.

 

Burde gå greit om det grupper på 4, så om vi har 8 folk + meg + 1 - 2 modeller så burde det være passende, om noe trangt. Da får folk flest ordentlige sitteplasser også, og det er jo litt kos.

 

Hvor lang tid vil folk bruke ? Orker en person å melde seg frivillig til å hjelpe meg og rigge opp/ned ?

 

Kan godt hjelpe til med å rigge opp/ned. Har jobbet med de mest populære lys.

 

Kan hjelpe litt til underveis også :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...