Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg dukker opp. Som nybegynner kan jeg sikkert plukke opp noen nyttige tips og triks på et slikt treff.

 

Kikk i så fall litt på de øvrige deltakerne innimellom. På Akamtreffet i Horten sist søndag fant jeg det ganske så artig å se oss fototullinger rusle rundt i gamle bakgårder bak foto- og marinemuseet. Det var da jeg innså at jeg selv har dårlig fantasi, når jeg så de andre var høyt og lavt etter motiver, inni kroker og kriker, klemt inntil dører, vinduer, sprekker i gamle vegger, i det hele tatt alt som kunne tas bilde av og alt som ikke kunne tas bilde av. Resultatet ble hundrevis - muligens flere tusen til sammen - bilder av stort og smått sett gjennom svært ulike øyne og linser. Jeg ble mektig imponert over disse karenes glede over å knipse godbiter av hva som helst. Dette bure du få med deg. For egen del utelukkes oss som bor litt mer grisgrent enn Oslo når det arrangeres like etter jobb en fredag, men det kan sikkert komme andre anledninger. Jeg ønsker iallfall den artige gjengen velkommen til Vestfold en annen gang også....

Endret av Manskow
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Harley Quinn

Typisk at hver gang jeg tenker, kanskje jeg skal være med på fototreff, så har det akkurat vært et.. Typisk det ja, får vel bare vente på neste ;)

Lenke til kommentar

Sånn bare for å legge det out there, OM det er noe intresse for det, så er det mulig å gjøre noe studioet mitt på ett senere treff, har litt blitzer og litt bakgrunner så folk kan få prøve litt. Ligger sentralt i Oslo(Brugata).

OM dette blir noe av, så kan det godt hende at undertegnede får lyst på en østlandstur for å være med. Oslogjengen er en trivelig gjeng, og jeg er sulten på å leke litt i et studio.

 

Gi gjerne et lite hint i litt god tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...