Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir i Oslo på ettermiddagen den 28. april og formiddagen den 29.april. Mulig å få til noe fototur/fototreff/fotoguiding da?

 

Ehh,- NHO har det visst med å endre datoer slik det passer dem... Jeg blir i Oslo ettermiddag lørdag 1.mai og søndag 2.mai. Har kjempelysst til å ta e fotorunde da hvis noen gidder å være med?

Lenke til kommentar

I utgangspunktet så har jeg ikke noe på tapetet den dagen, så en fototur passer bra for meg.

 

Er det noe spesiellt du vil se ?

 

Nei,- jeg vet ikke helt. Jeg har vært i oslo mange ganger før, men aldri med fotoutstyr. Så hvis det er noe dere vil legge opp til, så slenger jeg meg bare med.

 

Hadde vært meget hyggelig å treffe så mnge som mulig av "oslo-gjengen" også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I utgangspunktet så har jeg ikke noe på tapetet den dagen, så en fototur passer bra for meg.

 

Er det noe spesiellt du vil se ?

 

Nei,- jeg vet ikke helt. Jeg har vært i oslo mange ganger før, men aldri med fotoutstyr. Så hvis det er noe dere vil legge opp til, så slenger jeg meg bare med.

 

Hadde vært meget hyggelig å treffe så mnge som mulig av "oslo-gjengen" også.

 

Nå har jeg fått litt mere opplysninger,- Jeg er antagelig ferdig med forhandlingene en gang på natten til 1.mai. 1.mai må vi ta en oppsummering på formiddagen, men da er jeg ledig hele ettermiddag/kveld 1.mai og hele 2.mai. Flyet mitt går kl 2020 fra gardermoen 2.mai. Jeg bor på Thon Hotel Spectrum.

 

Noen som blir med på en tur?

Endret av Sille
Lenke til kommentar

Jeg blir gladelig med på tur. Vi kan satse på ettermiddagen den 1. Da har du sikkert fått sovet ut litt - det blir vel neppe noe resultat som gir grunn til å feire uasett hvilken part man hører til ;) Lyset er jo bedre på ettermiddagen enn midt på dagen som er alternativet den 2. Vi kan da møtes f.eks. rundt kl. 16:00 ved hotellet du skal bo på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...