Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja jeg vet det, men jeg bryr meg null. Dere kan jo begynne med å ikke skrive real, men f,eks Madrid.

Kan jo ikke sammenlignes engang. I Spania er Real Madrid kjent som faktisk; Madrid. Mens Real Sociedad er Real...

....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja jeg vet det, men jeg bryr meg null. Dere kan jo begynne med å ikke skrive real, men f,eks Madrid.

Kan jo ikke sammenlignes engang. I Spania er Real Madrid kjent som faktisk; Madrid. Mens Real Sociedad er Real...

....

Riktig siden Real Madrid het opprinnelig Sociedad Madrid CLub de Futbol eller noe sånt.

Og siden det bare er et Stort lag med Atletcio sier man Atletico om A. Madrid.

blir som at man ikke skal si Manu men Man United eller noe sånt.

Kunne ikke Ronaldo uttalt seg snart?

Skrevet (endret)

Når man ikke er fan av en klubb så behøver man ikke å være så nøye på hvordan man skal skrive/hva man skal kalle et lag.

Endret av Eivicious
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Og der setter vi strek over språkdiskusjonen. La folk få skrive det de vil, så lenge de ikke gjør det for å bevisst provosere. Videre innlegg rundt dette vil bli slettet. Reaksjoner taes på PM.

Skrevet

Er ikke noe lov om det, men de fleste bruker å vente til etter EM med overganger for å hindre bråk, noe Ronaldo greide å skape mesterlig...

Skrevet

Ja, mye tull om dagen med han. Er sikker på at han blir uansett, han har jo tross alt sagt at han blir i United og så lenge Fergie er trener.

Skrevet

Raste, hvis Ronaldo drar så har jeg så utrolig mye å quote fra deg! Faen, å lese den artikkelen på dagbladet gjorde faktisk vondt.

Skrevet

Han drar ikke, dermed basta.

Likte heller ikke den uttalsen fra han, for den svei i hjerte og hue.

Vi kommer aldri til å selge han i sommer, husk også at alt som står i media ikke er sant.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...