Gå til innhold

Netcom får Iphone


Anbefalte innlegg

ser touchpad pro er en vnc klient. vet det er en for N810, og skulle virkelig forundre meg om ikke det finnes en for windows mobile som ipaq bruker.

 

greit nok, dem er nærmere touch den iphone men har mulighet for blåtann mot en mobiltelefon, og wlan ellers.

 

pokker og, slik som dem hacker N810 for tiden så kan en koble til det meste av usb enheter snart...

 

har selv forgjengeren N800. og med ett blåtann-tastatur i lasten så har en mange muligheter. usb er også en mulighet om jeg har forstått visse folk rett.

men så kommer jo N810 med ett fysisk tastatur, så om det ikke er mye skriving en skal gjøre så funker det ganske greit med to tommel metoden.

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom iPhone koster under 4000 kroner med abonnement, og inkluderer en rimelig grei datapakke (som de har i USA f.eks, med unlimited data til X dollar) blir det ny fon på meg. Håper selvsagt det er 3G-versjonen som kommer, men for å være helt ærlig kjøper jeg gjerne den gamle versjonen også.

Lenke til kommentar
og jeg tviler på at netcom vil komme med noe bedre tilbud sammen med iphone, men kunne vært morsomt å bli motbevist der.

 

Uansett hvem som selger den nye 3G-telefonen, så vil de være NØDT til å selge den med en akseptabelt priset "fri bruk"-datapakke. Alternativet, at de ikke gjør det, vil føre til ramaskrik når haugevis med dumme mennesker får telefonregningen i postkassen etter å ha lastet ned musikk, surfet på nettet og sett YouTube-videoer en måned i strekk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...