Gå til innhold

Netcom får Iphone


Anbefalte innlegg

the Fruit Company har endelig oppdaget Norge.. Skjønner ikke helt vitsen med å igorere store deler av verden så lenge. Synd det er altfor mange som bøyer seg i støvet for apple og alt de gjør.

Lansering iløpet av året? Hvor vanskelig kan det være å sende en båt med noen esker med mobiltelefoner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke kjøpe iPhone for funksjonalitet? Hva snakker du om? Med det enorme markedet med brukere, og visstnok vannvittig lettvindte skd't så er det fantastisk mye man kan få gjort med iPhone!

Her får du en telefon som er en kjempelettvindt mp3 spiller, videoavspiller, spillmaskin (med en gang oppdateringen kommer), meldingsmasking, mailsmaskin, surfemaskin og ringe kan den også! Hva den kan gjøre kan bare bli mer med tiden, og det er ikke lite den kan fra før av heller! (glemte google maps. Også en genistrek! ;) )

 

 

der er også jeg ganske imponert altså!!

at en telefon er en mp3 spiller, videoavspiller, meldingsmaskin, mailmaskin, surfemaskin OG man kan ringe!!

Jeg mener "normale" telefoner kan jo bare spille musikk, se video, sende sms og mail, surfes med og ringe......

 

Jeg ser VIRKELIG nå hvorfor man må ha en iphone med alle disse funksjonene. JEG HAR SETT LYSET!!! Åh hvordan kunne jeg være så uvitende at jeg trodde iphone bare var en overhyped-telefon.....

 

Åja, "glemte" å si at google maps... fungerer vel strengt tatt med alle telefoner som støtter java, NOT news! og det finnes jo heller ingen telefoner i dag som har ordentlig gps.

Lenke til kommentar
iPhone er rimelig kult uansett hvor mange som har det :)

 

Ikke at jeg kommer til å kjøpe meg en da... Savner de gode gamle mobilene jeg, uten fargeskjerm som man enkelt bare ringte og sendte meldinger med... Skal man ha en ny mobil nå må man punge ut også får man så mye unødvendig med på kjøpet...

Nokia 1200, til den nette sum av 259,- på Elkjøp. :)

Endret av OML
Lenke til kommentar
Ohnoz, det er ikke like kult lenger!!1one!111 MY IDENTITY AS MAC FANBOY IS WEAKENED.

 

Seriøst, du har vel iPhone for funksjonalitet, ikke "kulhetsfaktor"?

 

Seriøst, ingen har Iphone for funksjonaltitet, for det er noe Iphone har utrolig lite av. Ingen som er så "smart", at de kjøper den versjonen av Iphone som finnes i dag, gjør dette for noe annet en "kulhetsfaktoren"

 

Beklager, men du beviser her at du ikke har noen fasit på iPhones potensielle funksjonalitet. Påstanden din kan fint torpederes med én enkelt lenke: http://www.touchpadpro.com

Lenke til kommentar
Ohnoz, det er ikke like kult lenger!!1one!111 MY IDENTITY AS MAC FANBOY IS WEAKENED.

 

Seriøst, du har vel iPhone for funksjonalitet, ikke "kulhetsfaktor"?

 

Seriøst, ingen har Iphone for funksjonaltitet, for det er noe Iphone har utrolig lite av. Ingen som er så "smart", at de kjøper den versjonen av Iphone som finnes i dag, gjør dette for noe annet en "kulhetsfaktoren"

 

Beklager, men du beviser her at du ikke har noen fasit på iPhones potensielle funksjonalitet. Påstanden din kan fint torpederes med én enkelt lenke: http://www.touchpadpro.com

 

1. et liknende program finnes for windows mobile og s60

2. "hvor mange promille kjøper iphone av DET grunnlaget? Jeg skal ha iphone for da kan jeg styre PC-en min med den?"

 

Jeg skal ikke si at det ikke er et fun program og jeg hadde sikkert brukt det mye selv, eneste problemet mitt er at jeg krever litt mere av en telefon. og alle smarttelefoner (uff og jeg sammenlikner iphone, nederlag) har ganske mye potensielle funksjonaliteter da. tror vi snakker om majoriteten som kjøper, kjøper av grunnlag på at den er "kul", "få har den" eller at den er "special"

 

 

... hehe, "special" :p

Lenke til kommentar

Tja jeg kjøpte min 8GBs iPhone for knappe 2000 via selger i USA og bruker den til det vanlige (ringe og sms) samt en del til mp3, film (spesielt på reiser) og Internett. Jeg var lei små skjermer på standard Nokia og Ericsson telefoner og dyre norske alternativer til det iPhone tilbyr var helt uaktuelt for min del. Hvilken "status" telefonen bringer driter jeg i.

 

Vente på at iPhone skal komme til Norge for så å bli priset til det latterlige (4-5 tusen tipper jeg) er enda et testament til hvor dumme de fleste forbrukerne i dette landet er.

Lenke til kommentar
Savner de gode gamle mobilene jeg, uten fargeskjerm som man enkelt bare ringte og sendte meldinger med... Skal man ha en ny mobil nå må man punge ut også får man så mye unødvendig med på kjøpet...

 

QFT

 

Tviholder fremdeles på en slik mobil til jeg blir helt nødt til å kjøpe ny.

Trenger ikke all eyecandyen og funksjonene de prakker på oss nå.

SMS + ringefunksjon er nok for min del.

Lenke til kommentar
Ohnoz, det er ikke like kult lenger!!1one!111 MY IDENTITY AS MAC FANBOY IS WEAKENED.

 

Seriøst, du har vel iPhone for funksjonalitet, ikke "kulhetsfaktor"?

 

Seriøst, ingen har Iphone for funksjonaltitet, for det er noe Iphone har utrolig lite av. Ingen som er så "smart", at de kjøper den versjonen av Iphone som finnes i dag, gjør dette for noe annet en "kulhetsfaktoren"

 

Beklager, men du beviser her at du ikke har noen fasit på iPhones potensielle funksjonalitet. Påstanden din kan fint torpederes med én enkelt lenke: http://www.touchpadpro.com

 

1. et liknende program finnes for windows mobile og s60

2. "hvor mange promille kjøper iphone av DET grunnlaget? Jeg skal ha iphone for da kan jeg styre PC-en min med den?"

 

Jeg skal ikke si at det ikke er et fun program og jeg hadde sikkert brukt det mye selv, eneste problemet mitt er at jeg krever litt mere av en telefon. og alle smarttelefoner (uff og jeg sammenlikner iphone, nederlag) har ganske mye potensielle funksjonaliteter da. tror vi snakker om majoriteten som kjøper, kjøper av grunnlag på at den er "kul", "få har den" eller at den er "special"

 

 

... hehe, "special" :p

 

Det var bare et eksempel som skulle illustrere at iPhone har gode funksjoner og at de som kjøper den ikke nødvendigvis gjør det pga. "kulhetsfaktoren". Utsagnet fra EldarH var ment å provosere og rakke ned på iPhone-eiere, og stemple dem som trendhorer.

 

Det finnes forøvrig INGEN applikasjoner til Windows Mobile og S60 som har multi-touchpad. Det finnes heller ingen lignende applikasjoner som fungerer så bra som denne gjør :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747
Tja jeg kjøpte min 8GBs iPhone for knappe 2000 via selger i USA og bruker den til det vanlige (ringe og sms) samt en del til mp3, film (spesielt på reiser) og Internett. Jeg var lei små skjermer på standard Nokia og Ericsson telefoner og dyre norske alternativer til det iPhone tilbyr var helt uaktuelt for min del. Hvilken "status" telefonen bringer driter jeg i.

 

Vente på at iPhone skal komme til Norge for så å bli priset til det latterlige (4-5 tusen tipper jeg) er enda et testament til hvor dumme de fleste forbrukerne i dette landet er.

 

Mhm, eller "bare" 1200,- med nettcoms verste abonnement og lås i to år.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...