Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anal orgasme (mann)


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Jeg har flere ganger prøvd å bruke dildo eller agurk til å penetrere anusen. Sist prøvde jeg med dildo, det som skjedde var at jeg ikke fikk den inn. Det gjorde veldig vondt å presse den inn, og har ikke noe bedre glidemiddel en spytt. Med agurk funka det greit (måtte skrelle den). Men det ble ikke noe veldig godt, og jeg ble bæsjeantrengt, så jeg ga opp etter en periode.

 

Noen tips til hvordan få dette til å fungere? Vil prøve å få en stimulering av rumpa mi. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lurt å begynne smått for så å gå større om man føler for det.

 

Godt råd: Press når du fører inn :D (tihi) Faktisk akkurat som når du driter. (tøm deg først, vær så snill...) Hvis du presser, gjør det ikke vondt å føre inn (syntes jeg ihvertfall). Jeg har aldri brukt glidemiddel til slikt, men jeg var vant med å ha analsex hver gang jeg hadde sex. Men det er lenge siden ;p

Lenke til kommentar

Man kan ikke bruke for mye glidemiddel. Men hold deg unna bedøvende glidemiddel, det er definitivt en uting. Men ja, start sakte og rolig og heller øk til noe litt større etterhvert. Dildo/fingre, osv er nok det beste. Eventuelt kan du få noen til å runke/suge deg samtidig som de stimulerer deg i ræva.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...