Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anal orgasme (mann)


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det en skummel opplevelse eller bare litt fremmed?

For liker du det er det ingenting farlig med dette.

 

Skal veldig mye til for at jeg skal bli skremt vekk på det området. Men når det var så ****** GODT som det var. Syns jeg det er litt skremmende og få meg en anal vane når det gjelder onanering. Skal liksom bare komme ting ut derifra på en mann! :ermm:

Lenke til kommentar
Meget tvilsomt gjest..^^

 

Kan jeg bare spørre om noe litt OT her i denne tråden? Om jeg har forstått det riktig, så har kvinner et g-punkt i vagina, mens menn (som ikke har vagina) har g-punktet i anus. Betyr dette at menn har en større forutsetning enn kvinner for å få orgasme ved anal stimulering?

Enkelt og greit: ja

 

Var det en skummel opplevelse eller bare litt fremmed?

For liker du det er det ingenting farlig med dette.

 

Skal veldig mye til for at jeg skal bli skremt vekk på det området. Men når det var så ****** GODT som det var. Syns jeg det er litt skremmende og få meg en anal vane når det gjelder onanering. Skal liksom bare komme ting ut derifra på en mann! :ermm:

Hvorfor er det skremmende? Hvem har sagt at gutter ikke skal få en finger i rompa når de blir sugd, f.eks?

Lenke til kommentar
Desværre så lever homofobe fordommer i beste velstand enda.

 

Jeg er ikke homofob, men tanken på at jeg liker det liker jeg ikke. Vet ikke hvorfor, men rumpa mi er liksom hellig. Men jeg kan heller presse mellom rumpa og pungen, ca samme effekt :)

 

Det skal komme ting ut fra rompa, og jeg syns at slike hull på menn er igrunn ganske ekkelt.

Men jeg måtte prøve - fant ut at det var godt - og skal aldri gjøre det igjen :)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest par i hjerter

Vil anbefale i første omgang å bruke glidemiddel-Eros er det beste. En ann en fordel er å prøve seg litt frem med en dildo- typen kule/Analkule i fast gummi. Tynn i tuppen og tykk i bunn. lett å prøve seg frem med. Du får også disse med vibrator som kan gi ekstra god effekt. ca 4-500kr?

 

Mannen her liker det når kulene er på vei inn, akkurat i det de passerer åpningen.....

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hvordan tror dere analringen tåler dette ? Blir man ikke laus etterhvert? Ser for meg et mulig scenario der det blir vanskelig å holde på bæsjen etterhvert. Det bare rinner ut ? :hmm:

 

I hvert fall ikke noe problem med aneros siden den er veldig liten. Hva som skjer med monsterdildoer vet jeg ikke, men i hovedsak tror ejg ting gaar tilbake til normalen en liten stund etter du er ferdig for dagen. I vhert fall dagen etterpa.

Lenke til kommentar

Jeg har aneros progasm som jeg bruker en gang i uka kansje. Kan komme både med og uten stimulering av penis, kommer ann på hvor kåt man er. For min egen del må jeg ha spart om 2-3 dager skal jeg komme uten å røre penis men det er en helt syk orgasme som gjør at kroppen bare ligger å rister. Litt vanskelig å forklare, må egentlig oppleves. Er ikke store saken heller så trenger ikke trene i forveien for å få den oppi.

 

Gutter som ikke har prøvd å stimulere prostatan har gått glipp av noe stort her i livet...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...