Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anal orgasme (mann)


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Prøvde for første gang igår, og jeg hadde ikke noe annet alternativ enn en tannbørste. Brukte selvfølgelig ikke den delen hvor man pusser tennene med, og for dere som lurer på om det er den samme tannbørsten jeg bruker morgen og kveld, så kan jeg betrygge dere med at denne er en del år gammel, så kun til bruk når jeg skal kose meg.

 

Noen andre som har erfaringer med å bruke tannbørste? Jeg trengte ikke noe glidemiddel ihvertfall og jeg kjente at jeg oppnådde en type orgasme jeg aldri har fått før. I tillegg da jeg begynte å onanere, så kom jeg rimelig raskt. Ihvertfall noe jeg skal prøve ved en senere anledning.

 

Postet av anonym: aae1587d211585230ad52729965d25e1

 

Jeg bruker fingrene jeg, og alltid i dusjen ;) Men jeg onanerer samtidig, og når det nærmer seg litt så stopper jeg å onanere og bare trykker med fingrene, holder på litt sånn, så kommer orgasmen heftig =) Jeg har dildo også som dessverre blir brukt litt sjeldent, men ser etter noe annet. Det er godt hvertfall uansett :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eeh, det vet jeg ikke, det har jeg ikke prøvd, for det tar for lang tid for min del :p Men orgasmen er mye heftigere ja, og filmer på nettet viser at man kan få multiorgasme, men alt må vel gjøres riktig tenker jeg, pusting og alt sånn sikkert :p

 

Jeg stimulerer penis først, til jeg blir kåt nok, så stimulans av prostata, noen ganger alene, noen ganger med penis, når jeg kjenner det ikke er lenge til, så er det bare prostata stimulanse, og rett før orgasme så stimulerer jeg penis, og orgasmen er sterk.

 

Har fått bare prostata orgasme med hjelp av penis stimulanse før orgasme, er vel like sterk tror jeg, lenge siden nå.

Endret av Znaky
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...