Gå til innhold

Vet irl-venner hvem du er på forumet?


The Lulz

Anbefalte innlegg

They r not nerds, og hadde ikke skjønt greia. De blir imponert når jeg og forumet+google fikser "alt" av datarelaterte problemer på et par minutter, men de skal få lov å tro at det er magi. :p

 

Ellers kjenner jeg noen brukere irl, men de er svært lite aktive her inne. Har jo blitt veldig godt kjent med en bruker herfra da. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt samme nick siden 1998 og googler folk navnet mitt, finner de nicket mitt og profiler hist og her og vice versa.

Samtidig ble jeg med på forumet etter at bestevennen min anbefalte det og han hadde vært bruker her i et år eller noe før jeg regga meg.

 

Senere har jeg konvertert en 6-7 IRL-venner til det og møtt random venner og plutselig funnet ut at de også henger på forumet og slikt.

Lenke til kommentar

mine gode venner vet jeg henger her og har masse poster her , men de bruker ikke forumet noe spesielt , eller er egistrert her .

 

jeg er ikke så nøye på det uansett , ligger ute med fult navn i profilen , og hvis man googler meg finner man bruker informasjons tråden ;)

Lenke til kommentar

Alle vet at jeg henger og alle vet hva jeg kaller meg, kuldesjokk blir brukt en del til daglig og jeg har også en tskjorte det står:

 

Kuldesjokk

<Drøm>

 

Så de vet hvem jeg er, aner ikke om noen har sett hva jeg skriver, men vil de vite om alle de rarene tingene ved kroppen min og hva jeg gjør online så bryr det meg fint lite...

Lenke til kommentar

Hmm jeg er faktisk ikke helt sikker . har ikke oppgitt til noen av mine venner hvem jeg er eller slik her

 

Dog kan sikkert en dreven detektiv bygge en profil på meg og finne ut hvem jeg er :p

 

Ikke at det har brydd meg så hardt om noen hadde funnet ut :)

 

Når vi er inne på temaet . Jeg forlater diskusjon.no som =Iko= når jeg treffer 1337 poster . Av den enkle grunn at jeg er dryg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...