Gå til innhold

Vet irl-venner hvem du er på forumet?


The Lulz

Anbefalte innlegg

Vet dine venner og bekjente i det virkelige liv hvem du er på diskusjon.no?

 

Selv hadde jeg håpet på å være litt anonym her, men det er vanskelig. Syns det er mange som er sykt åpne og forteller en del ting om seg selv værtfall jeg ikke ville at alle skulle vite om meg. Spessielt på seksualitet-delen. Dere som deler alt mulig rart hva dere har gjort i senga, vet deres irl-venner at det er DERE som skriver det? :p

 

Prøvde selv å være småanonym her, men ble røpet etter en uke eller noe :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen irl-venner her, bortsett fra folk jeg har møtt gjennom forumet (typen, f.eks.) og senere møtt irl. Kjenner også en fyr fra et annet forum som plutselig befant seg her, men.. Broren min er registrert, da, men jeg ser ham aldri: han holder til i andre deler av forumet enn meg.

 

Men hvis noen som kjenner meg irl lager seg bruker her er det nok ikke veldig vanskelig å finne ut hvem jeg er. Nicket mitt blir brukt på msn og av noen venner irl, så..

Lenke til kommentar

Ingen direkte venner av meg er registrert her, men er en del bekjente her. Om de vet hvem jeg er vet jeg ikke. Aldri tenkt på egentlig. Mange burde nok skjønne hvem jeg er også.

 

Sier uansett ikke noe her som jeg ikke kunne sagt til vennene mine (selv det jeg sier på seksual-delen), så det er jo egentlig ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Nevah! Og de skal aldri få vite det heller. De vet jeg nerder på noen forum, men vet ikke hva jeg kaller meg.

Er du da veldig annerledes irl? Oo

Har da ikke noe med å være annerledes, men noe av det morsomme med forum syns jeg å kunne snakke om ting man har erfart som man ikke vil at hele skolen skal vite.

Lenke til kommentar
Har da ikke noe med å være annerledes, men noe av det morsomme med forum syns jeg å kunne snakke om ting man har erfart som man ikke vil at hele skolen skal vite.

Poenget mitt er at Demille er ganske spesiell, i alle fall virker hun det via forumet. Det burde derfor ikke være vanskelig for venner o.l å kjenne henne igjen her hvis hun er slik irl også, selv om de ikke vet hva hun kaller seg her. :)

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Poenget mitt er at Demille er ganske spesiell, i alle fall virker hun det via forumet. Det burde derfor ikke være vanskelig for venner o.l å kjenne henne igjen her hvis hun er slik irl også, selv om de ikke vet hva hun kaller seg her. :)

Jeg, spesiell?! Håper det var positivt ment ass. :ohmy: Jeg er en i mengden.

 

Men, nei. Jeg er ikke meg selv på nett, ikke alltid. Jeg overdriver og er litt mer teit og fjortis enn irl.

 

The lulz: Ord!

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...