Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må igjen beklage for mangel på mail svar. Det har oppstått en stress situasjon som haster noe sinnsykt, plus at det er fortsatt 200-300 som har bestilt vanlig conan mellom 20-22 mai som vi må få unna i dag slik at flest mulig kan ha det til release.

 

Håper dere skjønner prioriteringen, og ALLE mailer vil bli svart men det tar dessverre tid, håper dere kan smøre dere med enda litt mer tolmodighet:)

 

jeg skal update tråden med nyttig info så snart jeg har noe solid.

Lenke til kommentar

Solid info kom fort.

 

OBS 0.1 Gjelder kun collectors!

 

stress situasjonen er som følger. Vi gjorde vårt fikk pakkene til posten i tide, men posten har hatt en teknisk feil i sitt IT system så det har blitt noe problemer med sporings nummer. Dette førte til at posten i drammen IKKE sendte pakkene vidre til vår store fortvilelse.

 

Løsningen, Etter mye telefoner fram og tilbake har vi fått ordnet slik at alle Service pakkene med Age of Conan Collectors blir sendt fra drammen som bedriftspakker(dvs kjappere levering forhåpentligvis på 1 dag til de fleste av dere.) og levert på døra. (er du ikke hjemme så ligger det hentelapp) Dette kostet oss glatt noen kroner så ikke si vi ikke er glad i dere:P(for noe som ikke er vår feil.)

 

obs: dette gjelder kun pakker sør for nordland. collectors pakker til nordnorge ble sendt på tirsdag.

 

obs2: Samme sporingsnummer gjelder videre fra service pakken til bedriftpakken.

 

obs3: De som venter på koder og har bestilt de siste 2-3 dagene. De blir sendt så fort som mulig i ettermiddag/kveld så lenge alt går i riktig tempo her!

Endret av zellpropell
Lenke til kommentar
Solid info kom fort.

 

OBS 0.1 Gjelder kun collectors!

 

stress situasjonen er som følger. Vi gjorde vårt fikk pakkene til posten i tide, men posten har hatt en teknisk feil i sitt IT system så det har blitt noe problemer med sporings nummer. Dette førte til at posten i drammen IKKE sendte pakkene vidre til vår store fortvilelse.

 

Løsningen, Etter mye telefoner fram og tilbake har vi fått ordnet slik at alle Service pakkene med Age of Conan Collectors blir sendt fra drammen som bedriftspakker(dvs kjappere levering forhåpentligvis på 1 dag til de fleste av dere.) og levert på døra. (er du ikke hjemme så ligger det hentelapp) Dette kostet oss glatt noen kr så ikke si vi ikke er glad i dere:P

 

obs: dette gjelder kun pakker sør for nordland. collectors pakker til nordnorge ble sendt på tirsdag.

 

obs2: Samme sporingsnummer gjelder videre fra service pakken til bedriftpakken.

 

obs3: De som venter på koder og har bestilt de siste 2-3 dagene. De blir sendt så fort som mulig i ettermiddag/kveld så lenge alt går i riktig tempo her!

 

Wow... dere gjør det jo faktisk bra.... Kan du ikke ringe Elkjøp og gi de noen tips? De driver å sender fra sverige =S

Lenke til kommentar
Fikk vanlig edition i postkassen i dag, men venter på Collectors enda! Men etter hva sjefen selv sier her nå så skal det bli levert på døra (Forhåpentligvis senere i dag) :)

 

Det er postmannen som leverer på døra også (med mindre det er hjem på kvelden levering noe jeg ikke tror det er), så kom den ikke med din vanlige edition kommer den nok ikke i dag dessverre ;)

Lenke til kommentar
Jeg har bare fått kvittering på mail og mail om at dere sendte spillet i går.

 

Skal ikke jeg få noen mail om key eller noe sånt?

quoter meg selv:

 

"obs3: De som venter på koder og har bestilt de siste 2-3 dagene. De blir sendt så fort som mulig i ettermiddag/kveld så lenge alt går i riktig tempo her!"

Lenke til kommentar

Litt kudos skal også gies til Zellpropell som tar seg tida til å informere litt i en tråd på et forum som per definisjon ikke har noenting med absoluttspill.no å gjøre.

 

Jeg òg avventer kode for mount, men jeg hører til gruppen som bestilte den 20. mai (etter å ha funnet ut at jeg hadde gjort gigatabben og bestille US-versjonen). Ordren står til "klar for sending" nå, så da bare håper jeg at det ligger i postkassa i mårra. :-)

Lenke til kommentar
Absoluttspill imponerer veldig. Rart dere ikke er mer kjent... Nesten ingen i mitt nærmiljø vet om det.

 

Rart.. ganske mye brukt der jeg bor :)

Uansett, absolutt spill har gjort en utrolig bra jobb de siste dagene, og de er raskere enn de fleste andre nettbutikker jeg har kjøpt fra.

 

Og et spørsmål zell, vil alle eksemplarene dere sendte ut idag komme frem til release?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...