Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt kudos skal også gies til Zellpropell som tar seg tida til å informere litt i en tråd på et forum som per definisjon ikke har noenting med absoluttspill.no å gjøre.

 

Jeg òg avventer kode for mount, men jeg hører til gruppen som bestilte den 20. mai (etter å ha funnet ut at jeg hadde gjort gigatabben og bestille US-versjonen). Ordren står til "klar for sending" nå, så da bare håper jeg at det ligger i postkassa i mårra. :-)

danke:) Grunnen er enkel, vi har mye kunder her og det tar ikke lange tiden å informere dere litt, mulig at det også letter trykket på innboxen til absoluttspill litt og:P

 

Absoluttspill imponerer veldig. Rart dere ikke er mer kjent... Nesten ingen i mitt nærmiljø vet om det.

 

Rart.. ganske mye brukt der jeg bor :)

Uansett, absolutt spill har gjort en utrolig bra jobb de siste dagene, og de er raskere enn de fleste andre nettbutikker jeg har kjøpt fra.

 

Og et spørsmål zell, vil alle eksemplarene dere sendte ut idag komme frem til release?

Det er opp til høyere makter. Posten med andre ord. Det går av gårde fra kongsberg i dag som brevpost. de fleste som ikke bor langt nord eller i langt av gårde i den innerste bygda burde få det på 1 dag. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg kan garantere ettersom det hele står på posten. Men erfarings messig så tar det ikke mer enn 1 dag.

 

 

Ang collectors: Viser seg at noen har gikk gjennom posten men de fleste ble holdt igjen. så kan forekomme at noen får servicepakker, disse har da gått ut fra drammen i går og burde være framme som forventa på release. Fleste går nok som bedrift da. Tenkte bare si fra sånn at dere ikke får panikk om det ikke kommer noe på døra.

Endret av zellpropell
Lenke til kommentar
Yay, fått min AoC nå: ]

Gikk rimelig kjapt.

 

Men hvor i pokker er eposten jeg skal ha! :@

 

les hva zellpropell skrev over ;)

"obs3: De som venter på koder og har bestilt de siste 2-3 dagene. De blir sendt så fort som mulig i ettermiddag/kveld så lenge alt går i riktig tempo her!"

 

så du får den nok i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar

Sitter å venter spent på mitt spill.. Leverer posten om morgenen nå eller? Husker for en stund tilbake siden, posten kom ikke før 2-3 tiden på dagen.. Nå er det jo post i postkassa når jeg står opp :p

 

Stoler på AS, men ikke posten :p Kom ikke opp i skriftlig så har ca. 10 dager fri å spille på. Trenger dette spillet!!

Endret av Opax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...