Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sendte faktisk mail om preorder koden, men fikk ikke noe svar tilbake om dette.

Trur sjefen ligger på lagergulvet og sover noen timer.. Mener det meste av mailer blir svart på i løpet av kvelden/morgendagen. han har kjørt håårdt siden i går tidlig:P

 

zellpropell nå håper jeg at du er fra absoluttspill.no og at du ikke bare en som utgirdeg for og være det, som gir oss falske håp

alt er relativt:P Jeg er butikksjef i Absoluttspill sin butikk i Kongsberg, Nettbutikken blir også drevet fra samme lokale. Skal sies jeg jobber nok mer med nettbutikk enn vanlig pr dags dato

 

 

Zell: Blir de sendt til de som og har bestilt de på postoppkrav ? (collector's edition)

 

Bestilte 28. Februar så håper det :p Venta lenge nå !

Alle postoppkrav har blitt sendt ut også ja. Både collectors og vanlige:)

 

mange som gleder seg nå trur jeg! Absoluttspill guilden skal høgge trær og hakke stein! vi vet ikke helt om det går, men det blir bra!

Lenke til kommentar

litt skuffet over at jeg ikke fikk forandret leveringsadresse hos absoluttspill. Sende mail med spørsmål om dette på lørdag, og hadde håp om et svar før i dag(har enda ikke fått svar). Nå ser det ut som min kjære mor må sende spille hjemmefra på fredag. Satser på å være i gang på mandag...

Lenke til kommentar

Spørsmål til zellpropell:

Er godt mulig jeg kanselerte ordren etter dere sendte ut pakka (oppkrav), så hvis den dukker opp på fredag henter jeg den ut da. Problemet er da: Får vi mammoth koden på mail? Isåfall har jeg jo fått pakka av dere gjennom forhåndsbestilling, men ordren min er jo kansellert.. Dette kan jo bli litt trøblete med tanke på å få koden til en kanselert ordre mener jeg (selv om ordren i praksis er fullført)

Endret av Skrekkugle
Lenke til kommentar
ehhh, har fått pakkesporing, som starter på ck og slutter på no?!

wtf:S

for ikek spora den:S

 

Sikker på at det er sporingskode, og ikke et sendingsnummer eller noe slikt?

EDIT: Kan det ikke være bosktaver i sporingsnummer da?

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Hei **********

 

 

Vi har i dag sendt deg Age of Conan Coll.Edt, slik at du kan forvente å få det på

releasedagen.

 

Sporingsnummret til pakken er: CK 11 111 111 11 NO ( Puttet bare 1 tall i steden for de som er der )

Du kan spore sendingen på posten.no sin forside under overskriften "Følg en sending

(sporing):"

 

Med Vennlig hilsen

Absolutt Spill AS

Lenke til kommentar
aboluttspill butikk? trudde abosluttspill bare var nettbutikk jeg :hmm:

Første butikk er i kongsberg, samme lokale som Nettbutikken drives fra:) vi har vært der siden halo 3 release.

 

litt skuffet over at jeg ikke fikk forandret leveringsadresse hos absoluttspill. Sende mail med spørsmål om dette på lørdag, og hadde håp om et svar før i dag(har enda ikke fått svar). Nå ser det ut som min kjære mor må sende spille hjemmefra på fredag. Satser på å være i gang på mandag...

Kan ikke annet enn å beklage, men håper du har forståelse for at det har vært vanvittig mye å gjøre for oss de siste dagene. største vi har lempa ut før dette var vel 1200. Så 2900 var et betydelig step up. Spesielt når rundt 1000 av de var collectors og måtte pakkes som service pakker.

 

Vi lever og lærer og til neste gang så vet vi hva vi må bli bedre på:)

Lenke til kommentar
Spørsmål til zellpropell:

Er godt mulig jeg kanselerte ordren etter dere sendte ut pakka (oppkrav), så hvis den dukker opp på fredag henter jeg den ut da. Problemet er da: Får vi mammoth koden på mail? Isåfall har jeg jo fått pakka av dere gjennom forhåndsbestilling, men ordren min er jo kansellert.. Dette kan jo bli litt trøblete med tanke på å få koden til en kanselert ordre mener jeg (selv om ordren i praksis er fullført)

 

out of my league:O faktisk veldig usikker, om pakka blir betalt og vi ser pengene kommer inn så kan det umulig være noe i veien for å sende ut kode. Men aldri opplevd prossessen så usikker.

 

ville sendt en mail til [email protected] som sagt trur jeg sjefen går gjennom det meste i kveld eller i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...