Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo guttær och jenter!

 

Kan oppklare litt for dere:)

 

Først og fremst beklager at vi ikke har hatt tid til å svare på mail siste 48 timene.

 

Vi har vært mellom 2 og 8 personer som har pakket ca 2900 conan til alle dere der ute. Som dere skjønner ble det hele litt hektisk og må ærlig innrømme at flere har ikke sovet på en stund:p

 

så til the good stuff! ALT ble sendt i dag (så lenge det var betalt til i går, Noen til de Lengst nord ble forsåvidt sendt på mandag og tirsdag)

 

Håper dere alle får det til release og skal kose dere like mye som jeg skal med spillet!

 

kose!

Endret av zellpropell
Lenke til kommentar
Hallo guttær och jenter!

 

Kan oppklare litt for dere:)

 

Først og fremst beklager at vi ikke har hatt tid til å svare på mail siste 48 timene.

 

Vi har vært mellom 2 og 8 personer som har pakket ca 2900 conan til alle dere der ute. Som dere skjønner ble det hele litt hektisk og må ærlig innrømme at flere har ikke sovet på en stund:p

 

så til the good stuff! ALT ble sendt i dag (så lenge det var betalt til i går, Noen til de Lengst nord ble forsåvidt sendt på mandag og tirsdag)

 

Håper dere alle får det til release og skal kose dere like mye som jeg skal med spillet!

 

kose!

 

Ah, flott! Da trekker jeg tilbake kritikken min ovenfor.

Lenke til kommentar
Mulig om noen kunne fortelle meg når jeg får pre-order koden min? :)

Lurer på hvor min kode blir av og :p

 

Den skulle jo dere ha fått for lenge siden

Bestilte spillet den 19 da, så er vel ikke så lenge siden.

 

Men synes ivertfal burde ha koden for mounten innen middagstid i morgen...

Lenke til kommentar

buh, renner jo inn replies:P

 

Dere som mangler Preorder koder, hadde vært flott om dere sendte en mail om den saken. kodene skal bli sendt automatisk så pussig at dere ikke har fått noen enda. (obs sjekk junk mail? evt at dere har stavet emailen riktig når ordren ble lagt inn. dette er feil som forekommer)

Koden kan registreres når som helst så ikke vær redd for at dere ikke skal få bonus items.

 

skrekkugle, fare for at den har blitt sendt til deg..(alt ettersom når du kanselerte) den burde vel rekke deg til release også. Om du ikke vil ha den så er det selvfølgelig ikke verre enn å ikke hente den/nekte ta imot så får vi den i retur.

 

Quatafire, dessverre har nok ikke spillet blitt sendt enda grunnet ikke betalt(om du mener 11 på kvelden, på morgenen så kan jeg evt sjekke ordren din om du sender meg pm), Vi sender selvfølgelig ut i morgen også til de som har betalt mellom i går og i morgen.

 

Må nesten rydde og komme meg hjem nå, for andre viktige spørsmål(spesielt de om preoder koder) send mail. Kan også prøve å holde et øye med denne tråden og andre på gamer for å holde dere best mulig informert i framtiden:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...