Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han sier at alle er sendt, men at de ikke haar fått tid til å endre den på alle enda. På min står det f.eks fortsatt "Ordrestatus: Bekreftet mottatt", men den er nok sendt.

 

Jeg har fårsatt

 

Ordrestatus: Venter på varer, så jeg er usikker :ermm:

Håper bare jeg får det til release :D

Endret av Schone
Lenke til kommentar
Jeg forhåndsbestilte fra absoluttspill en hel del dager i forveien, var/er med på Early Access. Mottok mitt i postkassen allerede i dag.

 

Ja, men ca daton? Jeg bestillte 6 april men forsatt ikke no svar :/ hater sånt xD

Endret av Schone
Lenke til kommentar
Jeg forhåndsbestilte fra absoluttspill en hel del dager i forveien, var/er med på Early Access. Mottok mitt i postkassen allerede i dag.

 

Ja, men ca daton? Jeg bestillte 6 april men forsatt ikke no svar :/ hater sånt xD

 

Bestilte 11. mai, fikk koden senere samme dag.

Lenke til kommentar
Oss heldige jækler som bestillte på GameZone har allerede fått godsaken i posten ;)

 

fordi dem brøyt sendedatoen med 2 dager:P kanskje de får spillet 2 dager for sent neste gang:P

 

neida, kan være flere grunner. har vært fly streik ect, mulig de har fått lov av ubisoft å sende tidligere.

 

 

 

Ang spillet, jeg sier igjen alle som har bestilt og betalt spillet til og med 19. mai. SAMME om det er postoppkrav eller visa/mastercard ordre har fått sin ordre sendt i dag :) (samme om du bestilte conan 23 november 2007 eller 16 mai 2008 så ble den sendt i dag)

 

Status venter på varer, bekreftet motatt ect er bare fordi ordrene ikke har blitt behandlet om til sendt enda.

 

Skjønner veldig godt dere gleder dere, men ta det med ro gutta! det ordner seg så lenge posten gjør sitt:P

Endret av zellpropell
Lenke til kommentar
Oss heldige jækler som bestillte på GameZone har allerede fått godsaken i posten ;)

 

fordi dem brøyt sendedatoen med 2 dager:P kanskje de får spillet 2 dager for sent neste gang:P

 

neida, kan være flere grunner. har vært fly streik ect, mulig de har fått lov av ubisoft å sende tidligere.

 

 

 

Ang spillet, jeg sier igjen alle som har bestilt og betalt spillet til og med 19. mai. SAMME om det er postoppkrav eller visa/mastercard ordre har fått sin ordre sendt i dag :) (samme om du bestilte conan 23 november 2007 eller 16 mai 2008 så ble den sendt i dag)

 

Status venter på varer, bekreftet motatt ect er bare fordi ordrene ikke har blitt behandlet om til sendt enda.

 

Skjønner veldig godt dere gleder dere, men ta det med ro gutta! det ordner seg så lenge posten gjør sitt:P

 

 

Takk! det besvarte alt jeg lurte på :D

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Til alle dem som sier de ikke har fått retail-kodene sine (eller hva de nå heter).

Har dere sjekket junkmail folderet i mailclienten deres?

Jeg vet hotmail er rimelig dårlig på denne sorteringen, hvor i mitt tilfelle noen av mailene fra absoluttspill havnet i inbox, og noen (inkludert den med kodene) havnet i junkmail.

Tok meg en dag eller to før jeg merket det. =/

Det er jo en mulighet at dette ikke bare gjelder hotmail også.

 

Håper det hjelper.

 

Og så får vi bare håpe at spillene kommer frem til fredag =)

 

<Sarcasm>GO HOTMAIL!</Sarcasm>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...