Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5


Anbefalte innlegg

bah, ingen lapp i min postkasse nei :(

bare vente til i morra da :D

 

SÅ nettop på sporing, forsatt i drammen.

 

btw, står ikke Sendingsnummer regner med at det kommer, og når det kommer i morgen, kan jeg skrive opp det å hente ut pakken uten den lappen? stress å dra hjem igjen når postkontoret er der jeg venter på bussen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm andre enn meg som har status "venter på varer"? JEg bestilte i mars og ble halvveis lovet spillet til release. JEg har ikke hørt noe fra AS om at de har leveringsproblemer.

Får jeg spille på Early access etter imrogen eller må jeg gå igjennom helga uten AoC?

Små irritert på AS nå som ikke har sendt mail eller noe om at jeg ikke får til release. Etter å ha bestilt der endel ganger nå er kundeservicen deres virkelig iferd med å dale.

 

Edit: Måtte sende en småsur mail til AS og be om en forklaring her.

Jeg har mottat early access kode og alt.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Dere som har bestillt fra Absoluttspill, har dere fått Mammuth koden?

 

nei... ikke jeg ihvertfall :p men vi har fått vite at de sendes ut i kveld :)

Jeg har fått koden. Her er medlinga jeg fikk.

 

Hei (Navn).

 

Her er pre-order koden til "Age of Conan"

 

******************

 

 

Denne koden gir deg tilgang til de eksklusive "in-game item"-ene War Mammoth og The Inventory Belt.

 

Registrer deg hos Funcom så raskt som mulig.

Se link: http://register.ageofconan.com

 

Til orientering kan vi nevne at registrering til forhåndsspilling nå er stengt. Dette grunnet stor pågang slik at kapasiteten på forhåndsspilling er full.

 

Med Vennlig hilsen

Absolutt Spill

Endret av Skogluund
Lenke til kommentar
Dere som har bestillt fra Absoluttspill, har dere fått Mammuth koden?

 

nei... ikke jeg ihvertfall :p men vi har fått vite at de sendes ut i kveld :)

Jeg har fått koden, men merk dere at den kommer fra posten, ikke fra absoluttspill.no. Den gjorde hvertfall det hos meg :)

 

Takk og lov får det =)

Da er det bare å vente til jeg får den psot lappen

Lenke til kommentar
Dere som har bestillt fra Absoluttspill, har dere fått Mammuth koden?

 

nei... ikke jeg ihvertfall :p men vi har fått vite at de sendes ut i kveld :)

Jeg har fått koden, men merk dere at den kommer fra posten, ikke fra absoluttspill.no. Den gjorde hvertfall det hos meg :)

 

Takk og lov får det =)

Da er det bare å vente til jeg får den psot lappen

Jeg skrev feil, bruker Gmail og der sto det fra "posten" men det var egentli [email protected]

 

Har endret den forrige posten min :)

Lenke til kommentar
Hmm andre enn meg som har status "venter på varer"? JEg bestilte i mars og ble halvveis lovet spillet til release. JEg har ikke hørt noe fra AS om at de har leveringsproblemer.

Får jeg spille på Early access etter imrogen eller må jeg gå igjennom helga uten AoC?

Små irritert på AS nå som ikke har sendt mail eller noe om at jeg ikke får til release. Etter å ha bestilt der endel ganger nå er kundeservicen deres virkelig iferd med å dale.

 

Edit: Måtte sende en småsur mail til AS og be om en forklaring her.

Jeg har mottat early access kode og alt.

du har ikke hørt noe om leveringsproblemer siden vi ikke har noen:)

 

Som nevnt er greia at vi det har vært veldig hektisk mellom 2-8 mann på å pakke over 1000 collectors i servicepakker og enda 2000 vanlige. Dette har ført til at ikke alle ordrene har blitt behandlet selvom vi har sendt pakkene. Jørn Rudi forklarer helt sikkert saken nærmere og bedre på mail til deg senere.

 

håper du får spillet til release og at alt ordner seg:)

 

til resten: alle betalte conan spill mellom 20 mai 12:00 og 21:45 har blitt sendt ut. nesten back on track nå:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...