Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk kode klokken 19.58 i dag og må si at jeg er fornøyd med Absoluttspill og det er helt klart den nettbutikken jeg skal bruke hvis jeg bestiller andre spill i fremtiden :thumbup:

 

Så nå har jeg spillet og koden i god tid før serverene launches :)

Lenke til kommentar
Jeg synes virkelig Absoluttspill burde få en sikkelig takk for alt de har gjort, at de sitter oppe natten lang for og få sendt spillene hjem til dere, og at de i tillegg fikkser alternative løsning på fraktning av post (noe som koster SKJORTA!) pga. en feil de ikke hadde noe med. Det er det jeg kaller service!

 

Jeg oppfordrer alle til og sende en hyggelig melding til Absoluttspill (post @ absoluttspill.no) og si takk for innsatsen, det er de minste de fortjener =)

 

 

Sier bare stå på gutter ! All ære til Absoluttspill !

 

Takk til Absolutspill :D

Lenke til kommentar
hjelp, har bare fått kollinummer og ikke sendingsnummer, hva skal ejg gjøre da? må jeg faktisk hjem å hente en hentelapp eller vente til mandag hvis hentelapp ikke er kommet ? -.-

Det går jo an å skrive ut hentelappen fra posten.no når pakken er fremme.

Lenke til kommentar
Hmm andre enn meg som har status "venter på varer"? JEg bestilte i mars og ble halvveis lovet spillet til release. JEg har ikke hørt noe fra AS om at de har leveringsproblemer.

Får jeg spille på Early access etter imrogen eller må jeg gå igjennom helga uten AoC?

Små irritert på AS nå som ikke har sendt mail eller noe om at jeg ikke får til release. Etter å ha bestilt der endel ganger nå er kundeservicen deres virkelig iferd med å dale.

 

Edit: Måtte sende en småsur mail til AS og be om en forklaring her.

Jeg har mottat early access kode og alt.

 

Edit: Da viste det seg at AS hadde rent mel i posen og hadde sendt spillet på tirsdag. Derimot har posten bestemt seg for å straffe meg med å feilsende pakken. Way to go posten. De hadde faktisk prestert å sende den til kristiansand, når den skal til nordland. Blir vel lite spilling på meg i helgen da. Takk Posten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...