Gå til innhold

Mobilnytt.com - Er det svindel!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klassisk taktikk dette her. Trekke ut tiden, og hele tiden komme med nye unskyldninger. Den 24 juli ( hvorfor skal du vente så lenge egentlig ) kommer du til å få en mail, hvor han finner på en ny unskyldning som utsetter tilbakebetaling med ennå en måned. Slik vil det fortsette og fortsette.....

Lenke til kommentar

jeg ber alle som har blitt svindlet om å ikke falle for dette patetiske forsøket.

 

Hei. jeg beklager at du ikke har fått igjenn pengene dine enda, dette er

fordi min paypal konto har blitt blokert. Så nå må jeg betale deg fra egen

lomme. dette har jeg dessverre ikke anledning til før 25.07.08.

 

Jeg kan med 100 prosent garantere deg at du vil få tilbakebetalt denne

datoen.

Jeg har strevd en del med å få paypal til å ordne opp igjenn, men dette har

pr i dag ikke skjedd. Vil du kontakte meg og få hurtigere svar, vil jeg være

tilgjengelig på klage mailen fra nå av.

 

[email protected]

 

Jeg kan skjønne frustrasjonen denne situasjonen skaper, men jeg gjør mitt

beste for at dette skal gå i orden. Forhåpentligvis slipper du å vente til

satt dato.

 

Igjenn må jeg beklage dette forholdet.

 

Med hilsen

*sensurert*

Mobilnytt.com

 

forøvrig, vet gutten om denne tråden og han skulle egentlig forsvare seg her. Jeg har hatt kontakt med broren hans. Og nettop ringt mammaen og forklart hva som har skjedd. Hun visste absolutt ingenting om det her før jeg fortalte henne om det.

 

Men jeg er sikker på at ting kommer til å skje nå ;)

 

holder dere oppdatert.

Endret av boratsmom
Lenke til kommentar

Fikk akkurat samme mailen! 100% lik! Mannen min er amerikansk og har kommnisert med han paa engelsk, jeg er bare saa forbanna at jeg gidder nesten ikke sjekke mailen mer jeg!

 

Ringt moren hans, KLASSISK! Jeg ler meg ihjel! Hva sa hun til godt da?

Endret av Darkannie
Lenke til kommentar

Har fått samme mail jeg også. Kan ikke være så mye med fyren når han ikke forstår hvorfor paypal kontoen hans ikke fungerer.

Er det noen som har hatt kontakt med politiet igjen? Tenkte ringe de på mandag... De bør jo reise å hente datautstyret og lagge ned nettsiden han driver. Går sikkert "fisk" i garnet hans hver dag. Prøver selvsagt å vinne mer tid, pengene strømmer nok inn på konto hos han.

 

boratsmom, du jobber bra. Hvordan har du kommet i kontakt med bror og mor da?

sender du meg navn og nummer priv. De har sikkert ett telefonnummer vi kan nå han på. Det nummeret han har oppgitt til oss svarer han ikke på.

Lenke til kommentar

Hva er det som foregår i Mosjøen ??

 

Var senest i høst at jeg ble svindlet av en kar der oppe. I mai ble han også dømt for dette samt 17 andre svindler forhold. Dette var en notorisk nettsvindler som i lang tid lovte og lurte folk med at varen kommer snart eller at pengene blir betalt tilbake.

 

Jeg har uansett sendt en mail til Brønnøysundregistrert om dette foretak siden jeg ikke fant en slikt firma registrert her.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Snakket med Politiet der jeg innga anmeldelse i går, de fortalte at saken ville bli etterforsket og at den hadde prioritet siden det var mange berørte, saken er oversendt Helgeland Politidistrikt som nå etterforsker den videre. Tok ikke kontakt med de i går.

Lenke til kommentar

jg ringte Styggen, men han tar ikke opp telefonen.

 

jeg ringte også lensmannen/helgeland politidistrikt. Men etterforskerne var ferdig for dagen og fikk beskjed om at jeg skulle ringe imorn mellom 08.00-15.00, og du kan banne på at jeg kommer til å gjøre det.

 

og til Styggen som sannsynligvis leser dette innlegget har jeg noe viktig å si:

sug meg din jævel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734
Bedre og holde en profesjonell tone i en sånn sak

 

Du snakker til en vegg, bare gi opp.

 

må si jeg er øprømt over å lese slike flotte innlegg!! å flott jobbet folkens+\+++

 

 

håper virkelig dere for penga tilbake og han får som fortjent.. (pluss litt til)

 

hadde det vært meg hadde jeg ikke nølt å banka en søndags formiddag på hans dør....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...