Gå til innhold

Mobilnytt.com - Er det svindel!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Darkannie, kontakt meg priv så skal du få info om dusten.

 

Faen, gått 3 dager siden jeg fakset over politianmeldelsen til postbanken. Får håpe de reverserer transaksjonen snart.

 

Har sendt deg en PM.

 

Hvordan gikk du frem ved anmeldelsen? Og akkurat hvor fakset du den til Postbanken og hva skrev du til postbanken? Hold oss oppdatert om du faar tilbake penger fra banken.

 

Akkurat naa holder jeg pusten til jeg ser hva PayPal faar til.

Lenke til kommentar
Darkannie, kontakt meg priv så skal du få info om dusten.

 

Faen, gått 3 dager siden jeg fakset over politianmeldelsen til postbanken. Får håpe de reverserer transaksjonen snart.

 

Har sendt deg en PM.

 

Hvordan gikk du frem ved anmeldelsen? Og akkurat hvor fakset du den til Postbanken og hva skrev du til postbanken? Hold oss oppdatert om du faar tilbake penger fra banken.

 

Akkurat naa holder jeg pusten til jeg ser hva PayPal faar til.

 

Jeg var på grønland politistasjon og anmeldte han. Så fakset jeg politianmeldelsen med referanse til reklamasjonsavdelinga til Postbanken. Og gjett hva? Svindleren har også PostBanken konto :D

 

ja skal holde dere oppdatert. Nå venter jeg bare på svar fra PB, skal ringe dem imorn og sjekke status.

Lenke til kommentar
Darkannie, kontakt meg priv så skal du få info om dusten.

 

Faen, gått 3 dager siden jeg fakset over politianmeldelsen til postbanken. Får håpe de reverserer transaksjonen snart.

 

Har sendt deg en PM.

 

Hvordan gikk du frem ved anmeldelsen? Og akkurat hvor fakset du den til Postbanken og hva skrev du til postbanken? Hold oss oppdatert om du faar tilbake penger fra banken.

 

Akkurat naa holder jeg pusten til jeg ser hva PayPal faar til.

 

Jeg var på grønland politistasjon og anmeldte han. Så fakset jeg politianmeldelsen med referanse til reklamasjonsavdelinga til Postbanken. Og gjett hva? Svindleren har også PostBanken konto :D

 

ja skal holde dere oppdatert. Nå venter jeg bare på svar fra PB, skal ringe dem imorn og sjekke status.

 

 

Haha, det at han har postbankkonto kan jo bare hjelpe paa!:)

 

Darkannie, kontakt meg priv så skal du få info om dusten.

 

Faen, gått 3 dager siden jeg fakset over politianmeldelsen til postbanken. Får håpe de reverserer transaksjonen snart.

 

Har sendt deg en PM.

 

Hvordan gikk du frem ved anmeldelsen? Og akkurat hvor fakset du den til Postbanken og hva skrev du til postbanken? Hold oss oppdatert om du faar tilbake penger fra banken.

 

Akkurat naa holder jeg pusten til jeg ser hva PayPal faar til.

 

Jeg var på grønland politistasjon og anmeldte han. Så fakset jeg politianmeldelsen med referanse til reklamasjonsavdelinga til Postbanken. Og gjett hva? Svindleren har også PostBanken konto :D

 

ja skal holde dere oppdatert. Nå venter jeg bare på svar fra PB, skal ringe dem imorn og sjekke status.

 

 

Hei, kan jeg faa kontonummeret hans? Jeg betalte via paypal saa jeg vet ikke kontonummer, kan vaere greit aa ha naar jeg anmelder.

Lenke til kommentar

For de som har betalt med Paypal vil jeg anbefale å klage funksjonen i "Resolution Center".

 

Jeg handlet fra en i USA, fikk aldri varen, åpnet en "Item dispute".

Etter et par standard mail, og litt venting reverserte Paypal pengene da selger ikke kunne bevise at jeg hadde mottatt varen.

Så Paypal er på forbrukeren sin side. :)

Lenke til kommentar

Det er dumt for folk som går i slike feller, men alle må være oppmerksomme på hvor dere handler. Denne siden lukter gutterom/amatør lang vei. Caps lock bokstaver og skrivefeil på førsteside, og dårlig norsk. Bare 1 vare av de fleste produkter.

 

Men håper at dere får pengene deres tilbake hvis det viser seg at han ikke leverer produktene.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
For de som har betalt med Paypal vil jeg anbefale å klage funksjonen i "Resolution Center".

 

Jeg handlet fra en i USA, fikk aldri varen, åpnet en "Item dispute".

Etter et par standard mail, og litt venting reverserte Paypal pengene da selger ikke kunne bevise at jeg hadde mottatt varen.

Så Paypal er på forbrukeren sin side. :)

 

Har gjort det, og haaper de skjoenner han er en scammer ganske kjapt.

 

Det er dumt for folk som går i slike feller, men alle må være oppmerksomme på hvor dere handler. Denne siden lukter gutterom/amatør lang vei. Caps lock bokstaver og skrivefeil på førsteside, og dårlig norsk. Bare 1 vare av de fleste produkter.

 

Men håper at dere får pengene deres tilbake hvis det viser seg at han ikke leverer produktene.

 

Ser nok ikke varen eller pengene fra hans side nei. 2 mnd siden jeg bestillte telefonen saa det er temmelig klart hva han staar for.

Vet det er min egen feil egentlig, jeg var bare litt for kjapp i avtrekkern da jeg bestillte.

Lenke til kommentar
Darkannie. Hvis du har betalt med visa kort via paypal tror jeg du har en veldig god mulighet til å få pengene igjen. Det er verre med de som har betalt med bankoverføring. Håper finn.no utestenger ham, dette er jo dårlig reklame for finn.no også.

 

 

Håper på denne "nettsvindel forsikringen" dama fra Postbanken pratet om at VISA har skal gi meg pengene tilbake, har sendt alle papirene til Postbanken VISA, inkludert anmeldelsen.

 

Finn.no har enda ikke fjernet annonsene hans etter at jeg gjorde dem oppmerksomme på hva han driver med. Tror det må flere til som rapporterer han før de tar han vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...