Gå til innhold

AoC: Guild for oss gamle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg runder straks 30 og skal på en rp server og kommer nok til å være veldig kritiskt til hvilke guild jeg kommer til å joine evnt. Men er det noe jeg har funnet ut bla i World of Warcraft så er det at det faktisk er mange guilder der ute med godt voksne mennesker.

Det blir lissom helt feil å sitte å se på guild chatten til en gjeng 13 åringer....selv om en 13 åring er "voksen" av seg så skal det litt mere livs erfaring til i det lange løp...

Endret av _LarZen_
Skrevet

Heisann!

Er 25, og vurderer å lage et "senior" guild, med mindre det ikke eksisterer et.. Er enig med alle replies så langt, så.. skrik ut om det finnes et. :)

Skrevet

Høres fint ut det.

Kikka i den guild tråden, men fant ikke noe.

Etter som jeg er ny i MMO sjangeren så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gripe det her ann.

Jeg søker i alle fall en guild som tar imot en voksen kar.

Nikkor.

Skrevet

Du kan jo gjøre som han andre her sier å sette opp en guild:) Hadde vert gøy det..hatt en guild for 25+. menn for min del ikke RP.

Skrevet

Jo, sant det, men personlig kunne jeg tenkt meg en guild med både erfarne og ikke fult så erfarne MMO spillere. Føler meg ikke kompetent til å lede en guild. Det må da finnes etablerte grupper med eldre tullinger som skal over til AOC og som trenger noen krigere.

Skrevet

Vurderer å starte opp en liten guild med noen kamerater.

Vi hadde en rimelig stor guild i WoW, men det gikk med veldig mye tid på admin ting (møter, guild charter, etc). Hvis det blir en ny guild nå, vil vi heller holde det simpelt, uten noen charter, og heller ha 10 hellige gamer bud. Hører mange si at man "må" ha et charter for å drive et større guild, mulig det, men jeg har heller troen på simplifiseringen i gaming, uten å drukne folk i bryåkrati.

Hva som skal stå i de 10 hellige gamer bud er ennå ikke avklart, og er åpent for redigering, men noe slik som...

1. Du skal ha det gøy.

2. Du skal begjære din neste's ektemake/sverd/øks/med mere.

3. Du skal drepe.

4. Du skal bare ha en gud og han heter CROM!

Også videre..

Vi runder 30-årene alle mann.. (skulle ikke tro det..)

Skrevet
Høres fint ut det.

Kikka i den guild tråden, men fant ikke noe.

Etter som jeg er ny i MMO sjangeren så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gripe det her ann.

Jeg søker i alle fall en guild som tar imot en voksen kar.

Nikkor.

Vi er litt i samme båt då Nikkor. Begynner sjølv å drage på åra og er rimeleg ny til MMO, sjølvom om eg var innom Neocron for 4-5 år sia.

Så tenkt meg eit laug som tek omsyn til og passar på dei nye, men aldrande.

Skrevet

"Guild for oss gamle" ?

Skulle vel stått " Voksne " ? Gammel er når man er 80 år ,,,,,,,

Gammel i spill sammenheng er litt misforstått da generasjonen som er 30+ er flasket opp med dataspill .

post-144689-1210974667_thumb.jpg

Skrevet

Husker da jeg spilte WoW for en stund siden

var en guild som het "The Old Grudge"

måtte være 24 år eller eldre for og bli med ^^

og det var en veldig bra raiding guild også : ) ser ut som at det ikke bare er oss youngsters som kan og spille nei xD hehehe

Skrevet

Jeg er selv 39 år gammel og er for øyeblikket med i en wow guild med for det meste godt voksne personer. GM'en er en britisk dame på 49. hehe.

Kunne godt tenke meg å bli med i en AoC guild med voksne personer.

Skrevet

Jeg er med jeg og er 25 og kan ikke spille 24 timer om dagen,så vil helst ha en guild med voksne som spiller par timer om dagen og ikke 8-9 timer.

Skrevet

Jeg kan gjerne stare en guild for de eldre,vi må bli enige om navn,server og alder på medlemer i guildet :thumbup:

Skrevet

De som spiller 24/7 i midt guild eller folk fra 25-30 år.

Masse briter og hollendere.

Btw har hørt om guilds som kicker folk som ikke har early accses.

Skrevet

Er selv passert "halvveis til 50/graven" skiltet, så en guild for oss oldiser kunne vært moro ja.

Moondawg: Driver dere med RP? Så ikke noe info om det på siden deres, men mulig det er fordi jeg begynner å bli gammel og synet svikter :p

Skrevet

Vi kommer til å spille på RP-PvP.

RP handler mest om å fortelle røverhistorier i tavernaen :)

Vi er casual, glad i øl og med fokus på å ha det gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...