Dec Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Takk til trådstarter! Akkurat tenkt de samme tankene selv. Vurderer sterkt å bli med i en guild selv, men er litt redd for å havne sammen med bare kidza... Er samtidig helt fersk på MMO, men tar nå spranget ut i denne sjangeren med AoC. Ser nå at noen i denne tråden er iferd med å ta initiativ til å starte en guild, event. at man søker medlemsskap i guilder der det er en overvekt av voksne iallefall. Det er også en mulighet! Kommer til å følge med i denne tråden!
dado Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Vi i Victrix Legion har mange voksne medlemmer. (Skjønt, voksne og voksne..)Noen yngre vi kjenner, og en god gjeng. Ta en tur innom oss Victrix Legion Er lit usiker å joine dere,har aldri spilt på en rp server jeg.
Moondawg Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Det er ikke så vrient Bare man kan styre seg for å skrive mye Lolz, nub, FTW!!!111!1 osv. skal det gå fint. Vi kommer til å rollespille når vi har lyst til det, som fylle-mammutracing.. Vi ønsker en god tone på VT. Guildchat er norsk, alt annet er engelsk.
LarZen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 (endret) For dere som lurer på dette ang en rollespill(rp) server så er det ikke så voldsomt vanskelig egentlig. La oss si at du er ute å slakter ned noen dyr i skogen, så kommer en fyr bort til deg å sier: "Hei du vet vel ikke når idag serveren skal ned?" Men du er jo en ranger på jakt i hyboria og har ikke en anelse hva en server er for noe..?! Er det kanskje noe den onde warlocken borte i tårnet ved kysten har? Du spiller ikke han figuren du har laget deg...du ER figuren! Så når du er in-character så snakker du akkurat som han ville ha gjort. Om en skal snakke om ting som fks om serveren skal ned eller hvor en kan få tak i den nyeste CD-en til Metalica så skriver man i en OC mode...OC er out of character...noe som foregår somregel i spes kanaler eller via whispers... Litt klarere nå? Endret 17. mai 2008 av _LarZen_
Primo Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Jeg er 40 og meldte meg nylig inn i Victrix Legion. Jeg vet ikke nøyaktig hva snitt alderen er der, men det er nok voksne folk til å ha kontroll på de få som er i 18 års alderen Jeg legger merke til at flere har passert 30 med god margin og at tonen på forum er god. Når det gjelder rollespill trenger man ikke føle at man skal prestere noe. Man må ikke rollespille for å være på en rollespillserver, man må bare la være å ødelegge for de som gjør det. Måten å unngå dette på er som tidligere nevnt, blandt annet å la være å trekke elementer som er fremmed for Hyboria, inn i det åpne rom. Når du venner deg til å tenke som karakteren din så vil du kanskje bli trukket inn i rollespillet selv nesten uten at du merker det. Da kan du gjøre alt fra å rollespille ved å si enkle setninger som feks: Ved Crom, her stinker det trolldom! Eller: Jeg er hardt såret (istedet for å si, jeg er på 20% helse) Til å gå dypt inn i rollespill og brodere ut en fantasiverden sammen med likesinnede. Hvor mye og dypt man har lyst til å rollespille er helt opp til den enkelte. Det finnes veldig mange måter å spille rollespill på og ingen har fasiten. (Selv om noen selvfølgelig alltid vil hevde at de har det som i alle andre sammenhenger) Mange som velger RP servere er nettopp voksne mennesker som håper at den litt seriøse vinklingen skal skremme vekk drittungene så de får fred til å oppleve spillets atmosfære. De tenker ikke nødvendigvis på seg selv som rollespillere, men nettopp ved å ha et slikt behov, har de egentlig et ben plassert i rollespillets rike allerede. For Hyborias atmosfære er rollespill i praksis. MVH,
Green_Monster Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hey Begynner å bli mange inne på Victrix nå.. kjempe skoj. VI er klare for launch, velkommen skal dere være
Dec Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Noen flere av gamlegutta som bestemt seg for guild og event. hvilken server spiller dere på? Jeg vurderer guild enda, spiller Barbarian på Bori. Hvis det er noen i en "voksen" guild som spiller på Bori, så hadde det vært fint med en tilbakemld
kris33 Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Høres ut som Victrix Legion er den perfekte guilden for meg, en norsk guild på en RP-server med voksne mennesker og fokus på å ha det gøy (har vært med i en WOW-guild hvor det ikke var viktig). Jeg må få testet spillet først, jeg må få tak i et gjestepass, men hvis jeg liker det, vil jeg nok søke om medlemskap i Victrix Legion.
Green_Monster Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Da har vi fått opp det viktigste i guild-city (victrix...) håper flere joiner oss
Vaenas Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Jo, sant det, men personlig kunne jeg tenkt meg en guild med både erfarne og ikke fult så erfarne MMO spillere. Føler meg ikke kompetent til å lede en guild. Det må da finnes etablerte grupper med eldre tullinger som skal over til AOC og som trenger noen krigere. Hvis du skulle spilt PvP så finnes det en Oldmans guild på Wildsoul.
TheScorp Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Er lit usiker å joine dere,har aldri spilt på en rp server jeg. Veldig kort fortalt, så er eneste forskjellen på en RP pvp server, og en PvP server at RP pvp serveren ender opp med mindre folk etter en periode.
John Keats Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 De som spiller 24/7 i midt guild eller folk fra 25-30 år.Masse briter og hollendere. Btw har hørt om guilds som kicker folk som ikke har early accses. Det må være bullshit
John Keats Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Herregud, for en barnslig tråd... Du gidder ikke heller utdype faktisk hva du synes er barnslig med den da i stedet for å være utrolig barnslig selv med en slik kommentar?
Neshaug Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Denne guilden er for spillere som er 20+ år. www.nordhall.net
SirTommy Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Hei. Jeg runder straks 30 selv og har tenkt en god del på dette med guild. Nå har det seg slik at jeg og mine gamle klanvenner fra -CN- vurderer sterkt å starte opp en guild for norske og voksne folk. Vi har drevet klan i Battlefield-serien i mange år og har veldig lyst å fortsette med -CN- i AoC. Vi er vel en 5-6 stykker nå som driver på. For at dette skal bli en ordentlig proff og vellykket guild trenger vi flere ildsjeler. Vi har hjemmeside på www.commando-nord.com, som btw trenger oppussing, og ventrilo er på plass. Vi verdsetter miljø innad fremfor alt annet. Spiller PVE på Crom. Dersom noen er interressert så kontakt meg via denne siden evt legg meg til på msn: sagmyr at hotmail.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå