Thunderr Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hva klasse skal eg velge mellom Barbarian, Conqueror , Gurdian? Har probleme med å velge hva class eg skal være. Det er ikkje lett når Funcom ikkje deler mye info om hvordan classene kommer til å utvikle seg. Gurdian : kjekt å bruke sjold å tåle mye, men blir den verdsatt i siege battles og forsvar av guildens borg? Guardian ser bra ut, men liker ikkje tanken at dei er født tanker :/ åssen blir denne klassen senere i spillet? :S Barbarian : Kommer garantert til å bli overfult på servere og tåler ganske lite, hvordan blir den i siege battles og forsvar i borg? Hvordan blir den klassen eit par uker etter spille er blitt sluppet ut. Conqueror : lite info om den, den kan buffe og dual wielde, men blir den populær blant guilder og verdsatt i guilder? Blir det ein dps class? Vil ha en class som ikkje er overfult, verdsatt i siege battles og forsvar ( som ser veldikt kult ut) som kan gjere bra dps solo og i grupper. HJELP tAKK FOR SVAR
Thunderr Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 Håpet på at du skulle si at eg ska ver barbarian
ZnIpE Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Høres ut som du søker en drømmeklasse, også kalt "i-win Class" men det som er kulest er jo å ta en som du syns har en kul spillestil, noe som du liker. . Du burde jo ikke velge en klasse utfra statistikk og tabeller, da kan du jo ende opp med noe som du på ingen måte liker. . Finnes jo som vanlig (i rpg) ingen "best" klasse i AoC. . det blir lissom til at en velger noe som er fengende å spille (og dette varierer jo veeldig fra person til person). Selv valgte jeg Conqueror som main fordi jeg er veldig ledertype, og Conqueror oser av teamleader og gruppe-bøffs. . er også veldig god i pvp, og conqueror ser ut til å være en passe mellomgod på de fleste områder, og klarer seg fint aleine en stund. -Z
Thunderr Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 Det skal ikke være lett. Flere meniger , synspunkt?
dado Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hvilken av de 3 passer best som achilles i troja,liker hans stil og hvordan han slåss
edds Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ser for meg Achilles som en Conqueror, uten at jeg helt kan sette fingeren på det. Barbarian er han ikke ihvertfall, og for offensiv til å være guardian. Hmm. Endret 15. mai 2008 av edds
YaegeR Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 hvor er dere får all info om class, spells osv osv ? har lett på ageofconan.com men hakke funnet noe..
Rallahr Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 hvor er dere får all info om class, spells osv osv ? har lett på ageofconan.com men hakke funnet noe.. Du finner bakgrunnshistorier o.l på community.ageofconan.com --> classes. Noe oversikt med spells er det ikke annet enn i teksten om klassen, men det er bare noen få, som ikke går veldig i dybden. Evt. kan du sjekke feats. til klassene i "nyttige age of conan-lenker".
tacomodo Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 hvor er dere får all info om class, spells osv osv ? har lett på ageofconan.com men hakke funnet noe.. Ja, lurer jeg og på. Alle classene er jo så like at det er vanskelig å velge noe,
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Priest of Mitra, Den beste healeren vil bli ettertrakta overalt. Det er som regel healingklasser som det mangler mest på også.
edds Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Vil ikke si at Priest of Mitra er den beste healeren. Ganske bastant påstand isåfall.
nagina Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Vil ikke si at Priest of Mitra er den beste healeren. Ganske bastant påstand isåfall. Hva vil du si da?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Vil ikke si at Priest of Mitra er den beste healeren. Ganske bastant påstand isåfall. Kanskje ikke du vil si det men Funcom gjør det =) Og de vet nok bedre(no offence). Quoted fra Age of Conan Community site: Priests of Mitra wield divine power that can aid, heal, and even bring the dead to life. Their god is one of justice, security, and liberty, and their followers are ready to fight to ensure these freedoms and to battle against oppression, tyranny, and villainy. Priests of Mitra also have the strongest healing powers. They also have the ability to bombard the enemy with holy damage. Priests of Mitra wear light armor and use martial weapons. Their powers to augment those around, heal wounds, and impair enemies make them indispensable to any party exploring Hyboria.
dado Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Ser for meg Achilles som en Conqueror, uten at jeg helt kan sette fingeren på det. Barbarian er han ikke ihvertfall, og for offensiv til å være guardian. Hmm. Da blir det conqueror kanskje hvis den ligner mest på Achilles.Det er greit hvis flere kommer med tanker hvem av de 3 er mest lik Achilles
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Her er en liten pekepinn på hva du kan vente deg av klassefordelingen. Det er hva medlemmene i Guildet mitt har sagt de kommer til å spille. Assasin 60 Barbarian 66 Bear Shaman 27 Conqueror 29 Dark Templar 29 Demonologist 26 Guardian 37 Herald of Xotli 36 Necromancer 29 Priest of Mitra 31 Ranger 41 Tempest of Set 23
Skogslik Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 vilken er klasse er det som er `warrior` liksom? en galning med økser og sverd.
edds Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Vil ikke si at Priest of Mitra er den beste healeren. Ganske bastant påstand isåfall. Hva vil du si da? Etter mine erfaringer er Bear Shaman vel så kompetent. Men dette var bare på level 20, vet aldri hvordan ting utvikler seg. (heldigvis!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå