Gå til innhold

Anmeldelser for Haze


Anbefalte innlegg

Spillet blir jo slakta av bl.a spillmagasinet og IGN, blir nok ikke no innkjøp av dette spillet på meg heller.

 

Jeg skal heller ikke kjøpe det ;)

Har håpet dette spillet floppet og hva skjedde :p

WTF, ingen håper at spill skal floppe. Man vil alltid at ett spill blir bra, høres ut som fanboy-snakk det der :p

Og selvom Ign.com og spillmagasinet har dømt det ned, betyr det ikke at det er en flopp.

Jeg sier meg enig i at det er en flopp om gamer.no og gamespot gir begge lave karakter. Men før det så forsvarer jeg spillet, for jeg vil og håper det er bedre enn de over sier :)

 

Prøvde spillet i 2007 på messen, og ja jeg vet det ikke var ferdig da, men alikevel føltes det ut som da at dette ikke kom til å bli noe mer enn akkurat hva spillmagsinet sa - et middelmådig skytespill. Forløpig holder jeg meg nok til PC ja hvis jeg skal spille et bra FPS :p Men de bra FPSene kommer vel ..

Ja du kan jo nevne dem bra FPSene som kommer alene til pc :p

Viss det er virkelig noen da, jeg skal ihvertfall ha FarCry 2 til enten 360/PS3 da pcen min må knuses og kjøpe en splitter ny dyr maskin :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var anmeldelsen fra Gamespot kommet... 6/10 Fair

 

The Good:

Some utterly fantastic and thrilling set-piece battles Co-op support for up to four players makes the campaign more entertaining Most of the weapons feel right and are fun to shoot.

 

The Bad:

Abysmal storytelling and voice acting squander the interesting premise Stupid artificial "intelligence" Multiplayer is uninspiring and unbalanced.

Lenke til kommentar

Hittills så har vi dessa betyg att rätta oss efter.

 

Famitsu

8.5/10

Gamereactor

6/10

PSM

9/10

IGN

4.5/10

ZooWeekly

5/5

Penthouse Magazine

5/5

ImportTuner

4/5

A.V. Club

C+ (7.5/10)

PSM3 Magazine UK

7/10

GamersHell

6.5/10

Game Informer

6.25/10

GameSpot

6/10

GameSpy

2/5

Lenke til kommentar
Ser ut som om det får jevnt over middelmådige karakterer. Men det var vel egentlig ingen som i fullt alvor trodde at Haze skulle bli Halo-dödaren det ble hypet opp til å være?

Det har det aldri blitt hypet opp til å være. Forøvrig burde ord som Halo-killer osv. vært fullstendig forbudt. Er jo helt vanvittig at hvert eneste PS3-eksklusive FPS blir kalt for Halo-killer.

Lenke til kommentar
Hittills så har vi dessa betyg att rätta oss efter.

 

Famitsu

8.5/10

Gamereactor

6/10

PSM

9/10

IGN

4.5/10

ZooWeekly

5/5

Penthouse Magazine

5/5

ImportTuner

4/5

A.V. Club

C+ (7.5/10)

PSM3 Magazine UK

7/10

GamersHell

6.5/10

Game Informer

6.25/10

GameSpot

6/10

GameSpy

2/5

 

Svenske Gamereactor gav Haze 6/10, mens Norske Gamereactor gav det 7/10

Lenke til kommentar

Hittills så har vi dessa betyg att rätta oss efter.

 

Famitsu

8.5/10

Gamereactor

6/10

PSM

9/10

IGN

4.5/10

ZooWeekly

5/5

Penthouse Magazine

5/5

ImportTuner

4/5

A.V. Club

C+ (7.5/10)

PSM3 Magazine UK

7/10

GamersHell

6.5/10

Game Informer

6.25/10

GameSpot

6/10

GameSpy

2/5

Regner med det er greit at jeg legger lista til i førstepost.

Lenke til kommentar
From the poorly performing graphics engine (which encounters serious frame-rate drops and loading errors) to the lackluster multiplayer offerings, Haze is a mess. Maybe these issues could have been mediated if the narrative of the single-player campaign was even remotely satisfying, but no, here too we are denied any pleasure thanks to the single-player campaign consisting of five to seven hours of milquetoast and meandering, self-aggrandizing drivel. Haze fails to make the bold statement about the nature of war that it promised, and it fails to deliver a decent shooter as well.

 

It's clear from the bare-bones multiplayer, glitchy graphics and incredibly short storyline that Haze is a game interrupted. Discussion of whether Free Radical did not anticipate the difficulty of building a next-gen engine or whether it ran out of resources is academic at this point, because we can all see that Haze is not finished... not graphically and not narratively, either. For a much-hyped, blockbuster PS3 exclusive, Haze does very little to endear itself or the PS3 to anyone.

 

2 out of 5.

 

http://ps3.gamespy.com/playstation-3/free-...t/875472p1.html

Lenke til kommentar
Ser ut som om det får jevnt over middelmådige karakterer. Men det var vel egentlig ingen som i fullt alvor trodde at Haze skulle bli Halo-dödaren det ble hypet opp til å være?

Det har det aldri blitt hypet opp til å være. Forøvrig burde ord som Halo-killer osv. vært fullstendig forbudt. Er jo helt vanvittig at hvert eneste PS3-eksklusive FPS blir kalt for Halo-killer.

 

På diverse nettforum (hi thar /v/) har Haze blitt hypet som en Halo-killer (media har riktignok ikke hypet det på den måten), akkurat slik Killzone visstnok ble i sin tid.

Lenke til kommentar
Ser ut som om det får jevnt over middelmådige karakterer. Men det var vel egentlig ingen som i fullt alvor trodde at Haze skulle bli Halo-dödaren det ble hypet opp til å være?

 

PSM

9/10

 

 

 

:!:

 

Anmelderen må ha vært under sterk beruset tilstand, da han skiller seg så sterkt ut. :wow:

Endret av snik1
Lenke til kommentar
Hva med ZooWeekly og Penthouse Magazine da? Ligger de også i lomma til Sony eller?

Skjønner ikke hvorfor disse to bladene i det hele tatt blir tatt med i listen over anmeldelser. To blader som er mer kjent for andre ting enn å være autoriteter innen kunnskap om spill :p

Lenke til kommentar
Svenske Gamereactor gav Haze 6/10, mens Norske Gamereactor gav det 7/10

Confirmed. :thumbup:

 

Regner med det er greit at jeg legger lista til i førstepost.

Självklart. :thumbup:

 

Skjønner ikke hvorfor disse to bladene i det hele tatt blir tatt med i listen over anmeldelser. To blader som er mer kjent for andre ting enn å være autoriteter innen kunnskap om spill :p

Åsikt som åsikt. En recensent ger endast sin egen åsikt om spelet, den enda skillnaden är att recensenter från andra tidningar, f.ek Aftenposten eller Bilmagasinet är mer balanserade och jämför inte bara med spel i sin anmeldelse utan ser det hela som ett medium. Till bra eller dåligt, det är upp till var och en att avgöra. Kul dock med bra respons från folk på ett spel som inte jobbar med det.

Lenke til kommentar
Det har jeg aldri sagt, men det er litt suspekt at ett playstation magasin er en av de eneste som gir spillet nærmest toppkarakter, da alle andre magasiner er enige om at det absolutt ikke er en toppkarakter-kandidat.

Anklagde ikke deg for noen ting. Var heller et litt ironisk innlegg fra min side. Glemte smiley though, og ironi feiler dessverre nesten alltid på nettet :/

Lenke til kommentar
Åsikt som åsikt. En recensent ger endast sin egen åsikt om spelet, den enda skillnaden är att recensenter från andra tidningar, f.ek Aftenposten eller Bilmagasinet är mer balanserade och jämför inte bara med spel i sin anmeldelse utan ser det hela som ett medium. Till bra eller dåligt, det är upp till var och en att avgöra. Kul dock med bra respons från folk på ett spel som inte jobbar med det.

 

Jeg er enig med deg, men i publikasjoner hvor fokuset som regel er alt annet enn spill så kan man ikke forvente at anmelderen har samme erfaring og sammenligningsgrunnlag som f eks anmeldere fra mer anerkjente kilder som f eks GameSpot, IGN, 1up osv.

 

Og litt trist for Haze er det jo at man må dra frem blader som Penthouse og ZooWeekly for å vise at spillet har fått toppkarakter i anmeldelser, bare for å skape en balanse mellom dårlige og bra anmeldelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...