Gå til innhold

Kjøpe Source via Steam


Anbefalte innlegg

Har planer om å skaffe meg Counter Strike Source, og så tenkte jeg at jeg kunne kjøpe det via Steam. Men jeg vet ikke helt om jeg skal gå for det. Er det noen her som har erfaringer med dette? Handler som regel ikke over internett med mindre jeg er sikker på at siden er trygg å handle fra. Og hvis jeg kjøper det, vil jeg få en installasjonsfil til spillet, eller kommer det en cd i posten?

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Da går jeg for det da. Er ikke så dyrt heller. Bare 100 lappen! :)

 

Men en liten ting. Når jeg skal skrive inn fornavnet og etternavnet akkurat som det står på kredittkortet får jeg et problem. Jeg har bokstaven Ø i fornavnet mitt og det funker ikke å skrive inn det. Går det greit om jeg skriver inn O da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Steam er nok det tryggeste stedet å handle fra over net ja, de baserer seg jo på det, det er dette de gjør :)

 

Lykke til med CS!

Lenke til kommentar

Var en pakke der med Counter-Strike, Counter-Strike Condition Zero og Counter-Strike Source. Regner med at Counter-Strike er 1.6. Pakka koster 29,99$ Er ikke det ganske billig?

 

EDIT: Hvordan gjør man det? Man må jo ha Steam. Laster man ned Steam og kjøper det derfra, eller kjøper man på Steampowered.com og laster ned derfra? Noen som gidder å lage en sånn noob-guide?

 

1. Gjør det og det

2. Gjør det og det.

osv.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Last ned steam fra steampowered.com

Lag en brukerkonto (gratis)

Gå på store og søk på den pakken du ville ha

Kjøp spillet

Gå på my games

Last ned spillet

Åpne spillet

Spill

 

Skjønner? :)

Lenke til kommentar
Betyr det at jeg kan kjøpe og laste ned Source på min PC, så gå på f.eks pappas PC, laste ned Source gratis og spille med min bruker der òg?
Det er korrekt, men en kan ikke spille på samme konto samtidig - i hvert fall ikke på samme server. :-)

 

Edit: Zeph var raskere enn lynet (meg) :-(

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar

du kan være logget på t pcern samtidig med en account, bare ikke spilt online..... Men det funker fett å spille LAN med en acc da :p har du spilt på en pc og skal spille samme spill på en annen, må du bare logge inn på nytt.... er veldig bra system egentlig :)

Endret av IronMartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...