icc Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hvis dette var ment som en morsom easter egg så syns jeg de har gått for langt. Men ikke overraskende siden Take Two er på betalingslista til Microsoft. Nei, det er siste gang jeg kjøper spill fra Take Two! For mer info les: http://digg.com/linux_unix/Take_Two_clearl...d_against_Linux Endret 4. mai 2008 av icc
Bear^ Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Om du tar noe i GTA seriøst eller blir fornærmet av det så trenger du en stor injeksjon av humor for spillet kødder med alle og envær. Fra enkeltpersoner til nasjoner, ingen er trygge. Men for all del, marker din motstand mot Take Two, tror du står meget alene Endret 3. mai 2008 av Bear^
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Akk ja, hva blir det neste? Noen som påstår at gta4 er en drapssimulator...
oleboo Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 ja fy flate ! de bør trekke spille fra hyllene. Bra å se at opensource miljøet forsatt har humoren i behold Når du ikke kan flire av deg selv er det vell bare å legge seg i senga å grine....
icc Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 ja fy flate ! de bør trekke spille fra hyllene. Bra å se at opensource miljøet forsatt har humoren i behold Når du ikke kan flire av deg selv er det vell bare å legge seg i senga å grine.... Dette er ikke humor, det er dritt kasting! Trodde Take Two var et seriøst selskap.
-sparks- Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Åh Buuuu-fucking-huu, så grusomt. Den som ikke kan le av seg selv fortjener å selv bli ledd av.
Bear^ Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Akk ja, hva blir det neste? Noen som påstår at gta4 er en drapssimulator... Ja blir vel det neste ikke sant? @Icc: Hva er det Take Two har gjort som er så prekært? Harselert litt med Linux i tillegg til enkeltpersoner, grupper av mennesker og nasjoner? Rart at du reagerer på dette men reagerer ikke på all harseleringen de gjør ellers i spillet.
LuggagE Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Man kan ikke holde en person ansvarlig for den humoristiske sansen til hele Open Source-communitiet, ei heller OP. Til de som er støtt: ta dere ei bolle, evt. se signaturen min.
Alt-Ctrl Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Herregud. Fanboy artikkelen som ble postet her på gamer for en stund tilbake burde leses av trådstarter. Passer som prikken over Ien passer over Ien.
............... Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 http://mac1.no/artikkel/6524/apple-humor-i-gta-4 De kødder med Apple også, garantert på MS sin side!!
Uderzo Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 De tuller med wow også Trådstarter: hahahahahahaha, er det mulig?!
Bear^ Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 De tuller med wow også Trådstarter: hahahahahahaha, er det mulig?! De er vel på lønningslista til Turbine og, harselere litt med WoW slik at LotRo selger mer
Avean Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Syns det var rimelig treffende det der da, Linux er ikke akkurat sikkert i forhold til XP/Vista. Bra for servere men ikke for noe annet.
Xzii Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Nei, det er siste gang jeg kjøper spill fra Take Two! Cry me a river. Dette er for morro skyld. De harselerer med mye rart i dette spillet. Apple får likefullt gjennomgå. Om du greier å ta deg så nær av dette, er det kanskje like greit du ikke skal kjøpe gta, da det finnes mye mer de tuller med der.
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Oj vent, du må forte deg og drapstrue/saksøke Telltale Games også, for i deres versjon av helvete kjører datamaskinene selvsagt Linux! (I Sam & Max Episode 205). THEY'RE ALL HATERS, MAN!!11! Endret 3. mai 2008 av Bytex
vikingkylling Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har ikke spilt dette ennå (xboksen streiket), men jeg mener å huske fra et preview at MetLife bygningen er endret til GetALife? Og vips kødder de med alle som spiller spillet og sier de heller bør få seg et liv, og respekterer ikke fansen i det hele tatt.
firberblad Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hvis dette var ment som en morsom easter egg så syns jeg de har gått for langt.Men ikke overraskende siden Take Two er på betalingslista til Microsoft. Nei, det er siste gang jeg kjøper spill fra Take Two! For mer info les: http://digg.com/linux_unix/Take_Two_clearl...d_against_Linux Hvis dette er ting som gjør deg opprørt så tror jeg at livet ditt i utgangspunktet er blottet for bekymringer. Endret 3. mai 2008 av firberblad
trydis Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Ser posten ble endret etter drøye 2 timer, men wank me a river...
Anbefalte innlegg