Gå til innhold

Nysgjerrig på Luftforsvarets Flygeskole?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871324

Så det litt senere jeg og! forstår da ikke det, trodde det ville være svært høyt i år jeg siden de har hatt pilotcamper, reklame på tv, og litt reklame på 71* nord.

Hva har søkertallet vært før om åra? På 71* Nord sa de det var ca 700?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det blir vanskelig om ikke det er en optiker her. De sjekker stort sett alt tror jeg. Bruker sikkert en time til sammen kun for å sjekke øynene. Er ikke noe å være redd for da, gjør ikke vondt liksom. :tease:

Er ikke redd det skal gjøre vondt :p men hadde vært drit å ikke fått 9/9 på den, for jeg har tenkt å ta en test hos optiker å se hva de sier, kanskje jeg ikke trenger bekymre meg.

Har ikke hatt briller eller linser eller noe før, men får litt vondt i øynene etter noen timer foran dataen :p

Lenke til kommentar
Tror det blir vanskelig om ikke det er en optiker her. De sjekker stort sett alt tror jeg. Bruker sikkert en time til sammen kun for å sjekke øynene. Er ikke noe å være redd for da, gjør ikke vondt liksom. :tease:

Er ikke redd det skal gjøre vondt :p men hadde vært drit å ikke fått 9/9 på den, for jeg har tenkt å ta en test hos optiker å se hva de sier, kanskje jeg ikke trenger bekymre meg.

Har ikke hatt briller eller linser eller noe før, men får litt vondt i øynene etter noen timer foran dataen :p

 

Har hørt om folk som har fått 100% syn hos optiker, som ikke har hatt det på opptak til flyskolen, og folk som ikke har hatt 100% til optiker som har fått godkjent på opptak, så tror ikke det er noe vits ;) Har du lyst til å prøve så er det jo gratis å være med på opptak :) Så hvis du går igjennom alt untatt syn, så kan du jo prøve igjen når/hvis laser blir godkjent^^

Lenke til kommentar
Tror det blir vanskelig om ikke det er en optiker her. De sjekker stort sett alt tror jeg. Bruker sikkert en time til sammen kun for å sjekke øynene. Er ikke noe å være redd for da, gjør ikke vondt liksom. :tease:

Er ikke redd det skal gjøre vondt :p men hadde vært drit å ikke fått 9/9 på den, for jeg har tenkt å ta en test hos optiker å se hva de sier, kanskje jeg ikke trenger bekymre meg.

Har ikke hatt briller eller linser eller noe før, men får litt vondt i øynene etter noen timer foran dataen :p

 

Har hørt om folk som har fått 100% syn hos optiker, som ikke har hatt det på opptak til flyskolen, og folk som ikke har hatt 100% til optiker som har fått godkjent på opptak, så tror ikke det er noe vits ;) Har du lyst til å prøve så er det jo gratis å være med på opptak :) Så hvis du går igjennom alt untatt syn, så kan du jo prøve igjen når/hvis laser blir godkjent^^

Ok :D

Lenke til kommentar

Jeg vet at du må ha generell studiekompetanse for å bli pilot i forsvaret, men hvis du har spesiell du får vel komme inn da for spesiell er jo litt bedre. Og kan du ta utdanning i forsvaret når du er 18, for de fra mil.no sa at jeg kunne søke når jeg var 18, og ta utdanning istedenfor førstegangstjeneste?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

De vil jo få se hvor mye fravær du har, siden du sender med vitnemål/karakterutskrifter fra VG1 og VG2, og hvis du har for mye udokumentert fravær så er nok ikke det noe pluss i boka akkurat!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...