Gå til innhold

Problemer med Gta 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen er detta fornoe a?!

 

Har kommet 1.40% i spillet og plutselig fryser det helt! Er det mulig!!!

Jeg har vert lenge i 1.40% av spillet og ikke fryst seg enda :hmm:

Tror du må slette hele gamedata og legge inn spillet på ny, tror Rockstar har sagt det hjelper!

Hm, jeg startet på nytt og har kommet meg lengre nå uten noen frys så håper det fungerer utover nå. :)

Lenke til kommentar
Spillet 630p ps3 720p forsterker 1080p.

 

Jay.

Hæ??? Det hjelper med komma/punktum.

Nei, i grunn ikke.

 

Lar ps3 stå på 720 så forsterkeren gjør 1080p arbeidet, men med gta blir det enda et ledd. Derav;

 

Spillet 630

Ps3 720

Forst. 1080

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Kjøpte selv en PS3 60gb på lanseringsdagen.

Har nå spilt ca en og en halv times tid, og har ikke selv opplevd at spillet fryser slik som flere andre har.

Det jeg derimot opplever er at FPSn er utrolig lav!

Dette er ikke engang stabile 30fps. Er nede i rundt 10-12 av og til. Spesielt ille er det når det er natt på spillet.

Får aldri følelsen av at spillet kjører så smooth som jeg har sett på diverse gameplay videoer. Grafikken er heller ikke like bra, alt virker skikkelig 'blurred'.

 

Flere enn meg som har merket noe til dette?

Lenke til kommentar

Jeg er nesten helt sikker på at disse problemene dreier seg om oppskaleringen fra 630p til 720p på launch-modellene av 60GB (og 20GB) som bruker Emotion Engine (eller hva den enn heter). Såvidt jeg har forstått så gjør de nyere 60GBene oppskalering på en annen måte, og jeg føler meg temmelig sikker på at det er der løsningen ligger. Sony får vel fint slippe en firmware update, men jeg er redd det kan ta en good stund. Tror i alle fall jeg skal kjøpe GTA IV i butikk i Norge slik at jeg kan returnere det dersom det viser seg at min gjør hardware-oppskalering.

Lenke til kommentar

Jeg har en 60 gb modell kjøpt for litt over 1 år siden. Jeg spillte mange timer i går uten noe problemer. Grafikken virket dog noe blurry men det kan være fordi jeg hadde innstillingene på 1080i. Skal prøve igjen nå på 720p :)

 

Spillet er jo så komplekst og bra, så det lille av grafiske defekter bryr jeg meg ikke veldig mye om! :p

Lenke til kommentar
Jeg er nesten helt sikker på at disse problemene dreier seg om oppskaleringen fra 630p til 720p på launch-modellene av 60GB (og 20GB) som bruker Emotion Engine (eller hva den enn heter). Såvidt jeg har forstått så gjør de nyere 60GBene oppskalering på en annen måte, og jeg føler meg temmelig sikker på at det er der løsningen ligger. Sony får vel fint slippe en firmware update, men jeg er redd det kan ta en good stund. Tror i alle fall jeg skal kjøpe GTA IV i butikk i Norge slik at jeg kan returnere det dersom det viser seg at min gjør hardware-oppskalering.

 

Du vet vel at emotion engine bare blir brukt til PS2-spill ;)

 

Har ikke hatt noen problemer med spillet enda men jeg er enig at det ikke ser like pent ut som previews jeg har sett. Spiller på 720P med en norsk 60GB PS3 fra release.

Endret av shaker
Lenke til kommentar
Jaja. Fungerer det ikkje for meg bytter eg berre spelet bort. Eller selger 60-gig versjonen for wadload of cash og kjøper 40-gig. Og PS2 slim.

 

hvordan bytte? liksom på bruktmarkedet eller kan du gjøre det på butikken selvom det er åpent/brukt siden det er feil med spillet?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg har 20 GB versjonen, og spillet henger seg opp når jeg starter First Date scenen, kommer ikke noe lengre, det har også vært noe framrate problemer og bakgrunnen virker veldig blurry og ujevn, og når bildet fryser så hører man at Playstationen arbeider mye hardere.

 

Håper det kommer en oppdatering i løpet av dagen eller morgendagen så jeg får spilt det, faen ta Plyatstation 60 og 20 GB versjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...