Gå til innhold

Problemer med Gta 4?


Anbefalte innlegg

1080i må de føre til utrolig mye "tearing" i bildet? Skulle vel tro at 720p er den kalart beste løsningen.

 

jeg har spilt GT5 prologue på begge 720p og 1080i på samme TV (1920x1080 tv, men ikke p) og det ser mye bedre ut i 1080i og jeg har merket det sidne jeg bare sitter en meter eller noe vekk fra tven og den er 42". men ja, med spill som rainbow six vegas (første) så var 720p mye bedre enn 1080i da det ble litt blurry med 1080i. med GTA IV merker jeg at det er nesten akkurat det samme med 720p og 1080i :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 60gb fra norsk launch. Har ikke opplevd noe problem, og ingen av kompisene mine som har PS3 har opplevd noen problemer med spillet heller. Det flyter helt nydelig og smooth!

Har heldigvis ikke opplevd noe blur, tearing eller jaggies som nevnes i denne tråden.

 

Spiller med 1080p på TVen. Syke mand for et kongespill!! :fun:

Lenke til kommentar
har hatt ps3 60 gb siden sep. 2007, aldri hatt noe problem med den. fikk gta4 i dag, 5 timer senere er blue ray`n ødeleagt. 10-15 crashes på 5 timer, nå må jeg sende inn konsollen og gud vet når jeg får ny.

 

kjøpt i norge?

 

jepp.

 

 

 

Men den klarer å lese dvd`er, og hvis jeg prøver 10-15 kanskje 20 ganger etter hverandre så klarer den å lese gta4 discen, men kræsjer etter 15 min. så for hver time med spilling er det 4 timer med prøving for å få det til å starte.

Endret av Coraxx
Lenke til kommentar
har hatt ps3 60 gb siden sep. 2007, aldri hatt noe problem med den. fikk gta4 i dag, 5 timer senere er blue ray`n ødeleagt. 10-15 crashes på 5 timer, nå må jeg sende inn konsollen og gud vet når jeg får ny.

 

kjøpt i norge?

 

jepp.

 

 

 

Men den klarer å lese dvd`er, og hvis jeg prøver 10-15 kanskje 20 ganger etter hverandre så klarer den å lese gta4 discen, men kræsjer etter 15 min. så for hver time med spilling er det 4 timer med prøving for å få det til å starte.

Testa andre spill/Blu-ray-filmer?

Lenke til kommentar
har hatt ps3 60 gb siden sep. 2007, aldri hatt noe problem med den. fikk gta4 i dag, 5 timer senere er blue ray`n ødeleagt. 10-15 crashes på 5 timer, nå må jeg sende inn konsollen og gud vet når jeg får ny.

 

kjøpt i norge?

 

jepp.

 

 

 

Men den klarer å lese dvd`er, og hvis jeg prøver 10-15 kanskje 20 ganger etter hverandre så klarer den å lese gta4 discen, men kræsjer etter 15 min. så for hver time med spilling er det 4 timer med prøving for å få det til å starte.

Testa andre spill/Blu-ray-filmer?

 

dvd= leser dem fint

 

blue ray = er nekt

 

men gjort litt research, det virker som det er software problem, ikke hardware. kanskje eg kan fixe det. :]

Lenke til kommentar

det funker nå...spørs bare hvor lenge og om jeg kan starte det når det kræsjer...så rart at jeg kan lese / spille blue ray spill / filmer, men etter kræsj tar det 1 time med prøving. kan være jeg er inne på noe, gjorde en hard reset, lot den være av i 30 min, da boota den opp. kan dette være løsningen min? :o

Lenke til kommentar

har ps3 fra 23. mars 07. norsk.. lefdal gtaIV fra idag.. funker fint så vidt jeg ser.... kjører på 1080 på 24" panasonic. konge spill... ser att det ikke er nevnt her i tråden den relativt store filen man laster ned fra start, er ikke noen som har startet spillet uten å være online så de har fått lasta ned denne filen?

Lenke til kommentar

Spilt spillet en del i dag, og må si det er helt herlig. Grafikken er bra, tross noen skarpe kantar her og der. Etter å ha spilt Burnout Paradise i 60 FPS i det siste, føltes derimot dette ganske hakkete :( Spiller på en Plasma HDTV 42" med full oppløsning på 1080i

Sliter også å få kommet online med spillet.

 

Bortsett fra det, et knall spill. Mobilen er btw en genial innretning!

Endret av mnorm
Lenke til kommentar

Kjører helt fint på min 60 gigabyte kjøpt i august, det eneste jeg kan si noe på var at jeg syntes bildet var litt mørkt med standardinnstillinger, men dette fiksa jeg med å stille litt på contrast og brightness.

 

Bortsett fra det, et knall spill. Mobilen er btw en genial innretning!

 

Mobilen er konge! Morro å tulleringe til 911 :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...