Gå til innhold

Problemer med Gta 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er den første versjonen som sliter.

Og jeg leste også en teori om at man måtte skru av media server.

Og noen mener det er oppskaleringen som får bildet til å henge.

At spillet faktisk kjører på 630p og problemet oppstår ved oppskalering til 720p

 

hmm, men da er det ikke mulig å stille inn sånn at det kjører native i 630p? 720p er jo minste man kan velge i HD oppløsningene sant? så da har vi som har 60GB litt problemer med dette... en patch kommer sikkert snart da :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg har første modellen og jeg har spilt hele natt uten noe problem. Men ikke heng dere opp i artikler som dette, dette gjelder Xbox360 også faktisk hvis dere leser det med liten skrift. Likevel er store overskriften "SONY SLITER" noe som er løgn.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Betyr dette at folk med hd-tv har problemet? Og til de uten går det helt fint?

 

Er bare spekulasjoner. For alt jeg vet så fungerer det perfekt for deg. Får bare vente i spenning og se hvordan det utarter seg.

 

Det blir nok ikke noe problem, da jeg ikke skal ha spillet. Ikke i første omgang i hvertfall.

Lenke til kommentar

Jo, jeg opplever akkurat det samme. Er spesielt merkbart på dagtid. Har etterhvert gitt blaffen i de visuelle problemene ettersom selve innholdet overskygger problemene. Det er der GTA scorer stort, på handlingsfrihetene og mulighetene. Er jo milevis unna Gran Turismo rent grafisk, men det er jo ikke det GTA handler om.

Lenke til kommentar

Var det jeg skjønte, håper seriøst dette ikke er en bug som gjør at spillet ikke klarer å lese fra PS3 sine innstillinger eller noe. For det ser faktisk ut som spillet kjører på 320 oppløsning eller noe. Selv om tven sier 720 så er det garantert oppskalert.

 

Når jeg ser på screenshots så er det IKKE slik jeg har det. Har jaggy kanter nesten overalt og så mye blurring at ansiktene forsvinner ettervert. Skal prøve noen tweaks og poste fix hvis jeg finner utav det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...