Gå til innhold

Problemer med Gta 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet det litt nå. Ikke hengt seg enda her. Har 60gb fra august i fjor.

Synes dog at grafikken er veldig kantete.

Når jeg kjører nedover ser jeg mange blinkende og ujevne kanter. Hadde PS3 instillt på 1080p, satt til 720p. ble litt klarere da. men fremdeles mye alaising... :thumbdown:

Men virker som et utrolig morro spill. Har lyst å spille mer, men for fyllesyk til det nå.... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Bildet fryser i noen sekunder for så å fungere, det "lagger" også noen ganger. Jeg har 40gb versonen. Noen flere som opplever det samme som meg, som har samme verson? Men går sterkt ut i fra at det er noe feil med spillet?

 

På min 40 gb har bildet frøset litt, men det går over etter 2-10 sek.. :S Har dog bare skjedd 2-3 ganger. :)

 

Samme som skjer med meg, men "lagger" spillet noen ganger hos deg?

Endret av tosk422
Lenke til kommentar
Mitt spill stoppet nå etter 16 timer spilling uten noen problemer :(

har 60 GB fra release

 

funker det nå liksom? etter du restartet ps3en?

 

Nei er fortsatt helt stille :( Det er ikke så veldig fristende og slette saven som jeg har og starte helt på nytt heller...

Lenke til kommentar
Mitt spill stoppet nå etter 16 timer spilling uten noen problemer :(

har 60 GB fra release

 

funker det nå liksom? etter du restartet ps3en?

 

Nei er fortsatt helt stille :( Det er ikke så veldig fristende og slette saven som jeg har og starte helt på nytt heller...

 

Ta backup av den da, hvis problemet fortsatt er der etter at du har slettet savegamen vet du i hvertfall at den ikke er det. Hvis problemet forsvinner er det jo naturlig vis kjipt, men jeg har hørt at det kanskje skal hjelpe og slette instalasjonsfilen altså det du måtte instalere før du kunne spille for første gang.

Lenke til kommentar
Men opplever noen av dere lagging +frysing av bilde? Jeg har 40gb versonen, er det noe feil med spillet eller maskinen?

 

Selv har jeg Xbox360-versjonen, men har ikke opplevd frysing, ennå, (men det skulle jeg vel aldri ha sagt :) - det blir vel det neste). Jeg legger imidlertid merke til noe FPS-drop fra tid til annen, men det er såpass sjelden, og så lite, at det på ingen måte går ut over spillbarheten.

 

Slik jeg har forstått det hele, så ligger årsaken til problemene mange sliter med i spillet og ikke i konsollene. Jeg sier konsollene, fordi dette i like stor grad gjelder for Xbox som for PS. Rockstar er klar over problemet, men behøver noe tid for å finne den egentlige årsaken. Det er neppe helt trivielt å finne en liten feil som har sneket seg inn i koden på en så kompleks sak som GTA, men vi kan nok føle oss rimelig trygge på at det jobbes heftig med saken og at vi vil se en fiks i en eller annen form om ikke så altfor lenge.

 

Trist, ja, men det er bare slikt som skjer av og til.

Lenke til kommentar

Fanken! Der daua min også.

 

PS3 60GB@ release (norsk)

Kom til nesten 30% før jeg fikk problemet med at spillet ikke loader. Testa GH3, og det loader så har ikke fått rasert Blu-ray'en som en annen har også klarte heldigvis. Får teste om det går bra med å slette GAME mappa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...