Gå til innhold

[GTA]Første gameplayvideo er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått spilt noen timer gta iv. Tenk dere Gta san andreas på lanserings datoen, og legg til at det er 10.000 ganger bedre så har dere gta iv ;)

Helt sinnsykt bra. Har egen mobiltelefon som man kan ringe folk man blir kjent med, ringe dem kan man når som helst og spørre om de f.eks. vil bli med på stripe klubb, spille biljard eller dritte seg full og kjøre hjem tilbake med en effekt at man er full +++

Kan også velge hvilken ringetone man vil ha på mobilen. Bilene og fysikken er ganske forbedret. Skal ikke si så veldig mye mer men lurer dere på noe så spør :thumbup:

Lenke til kommentar
Da har jeg fått spilt noen timer gta iv. Tenk dere Gta san andreas på lanserings datoen, og legg til at det er 10.000 ganger bedre så har dere gta iv ;)

Helt sinnsykt bra. Har egen mobiltelefon som man kan ringe folk man blir kjent med, ringe dem kan man når som helst og spørre om de f.eks. vil bli med på stripe klubb, spille biljard eller dritte seg full og kjøre hjem tilbake med en effekt at man er full +++

Kan også velge hvilken ringetone man vil ha på mobilen. Bilene og fysikken er ganske forbedret. Skal ikke si så veldig mye mer men lurer dere på noe så spør :thumbup:

 

Nice, er spillet stort nok da? Føler liksom at siden alt bare er by, at man fort kan bli lei fordi det føles ut som man kjører omtrent på samme sted uannsett, nettopp derfor jeg likte San Andreas, pga den drit bra variasjonen.

Lenke til kommentar

Har for det meste bare kjørt uten å vite hvor jeg er men størrelsen ser ganske lik ut som San Andreas. Så det er nok å gjøre her, bilde av map her.

Glemte å si i forrige post at når jeg stjelte en bil så var det en passasjer som sov ved siden av, når han merket at jeg kjørte etter noen sekunder så hoppet han av :tease:

Edit: Slo tilfeldig til en dame på gaten, og da begynte hun å prate polsk :S kanskje det er noen nordmenn her også ;)

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Eg døyr!

Gjør du, da ringer jeg til sykehuset for å hente deg i Østerås :p

Like før jeg dør snart. Dette spillet må jo bare bli game of the year 2008 :)

 

Er jo jævlig kjipt å dø nå snart da. Går glipp av et spill som man har gleda seg så mye til. Kondolerer.

 

Jeg håper ikke du tar det seriøst, var bare en spøk :p

 

Joa det ser bra ut, men spill ser ofte bedre ut når de er filmet fra litt avstand på en skjerm, altså ikke selve skjermbildet som tas opp, for det er først da man ser hvor virkelig bra det ser ut. Men uannsett om bra graffikk eller ikke, blir nok spillet bra ;)

Seff blir spillet bra, viss du likte San Andreas noe som jeg tror du gjorde så kommer du garantert til å like GTA IV :)

Lenke til kommentar
Jeg håper ikke du tar det seriøst, var bare en spøk :p

 

 

Seff blir spillet bra, viss du likte San Andreas noe som jeg tror du gjorde så kommer du garantert til å like GTA IV :)

 

OT:

hehe, var bare en bløt( eller tørr hvis det er noen forskjell?) vits fra min side :p

 

OT:

Men er veldig spent på hvordan bilene er og styre, de ser veldig vinglete ut..

 

Dere får gjette selv hva de forskjellig ot'ene betyr :ph34r:

Lenke til kommentar
Er det meg eller ser det ut som at bilene vagger mye på seg under sving osv?

Det så ut som på omtrent alle bilene som ble kjørt der la seg unaturlig mye med små korreksjoner på styringa? Bilene la seg før det merktes at bilen endra retning?

Hvis dere skjønner hva jeg mener?

 

Syntes også det virker som om bilene er i overkant myke i fjæringa ja

 

Får håpe det ikker ser så ille det ser ut!

Lenke til kommentar

jeg leste på ett annet forum at noen mente at han bøyde seg for mye når han løp til sidene.

det var akkurat det jeg også tenkte da jeg så det første gang.tror ingen ville løpt sånn i virklig heten.

ellers så gleder jeg meg sykt til og utforske og sette i gang med spillet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Det var helt på trynet det lille jeg spilte med bilenes myke oppførsel.

Var som å kjøre på en madrass hele tiden.

Alle biler bortsett fra èn, og det var en mercedes-lookalike.

Med en hummer klarte jeg å velte i en ganske normal sving i litt fart.

 

EDIT: viktig å få med seg at det er noe positivt med det også.

For noen biler virker dette mere realistisk, pluss at nå er det vanskelig å kjøre

i starten.. man sliter og må nesten kjøre i vanlig snegletempo.

Til man lærer seg da.

 

En annen stiling ting er at det er kjipt å kollidere på natta, for da mister

man jo lysene.. og da er det ganske mørkt ;]

 

EDIT2: Han bøyer seg noe sykt når man løper, men det ser bare gøy og stilig ut.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Kom ikke akkurat som et sjokk at GTA er ute på nett allerede. Jaja, jeg skal kjøpe det ærlig i hvert fall. Det fortjener et plass i hylla mi, og jeg har veldig lyst på DLC og multiplayer. Klarer nok å vente 6 dager til, når jeg allerede har jeg ventet årevis.

 

Du får jo DLC og multiplayer med flash xbox også...

 

Lurer på om folk blir banna om dem spiller GTA4 før release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...