Gå til innhold

Moderatorene her kan ikke juss.


Anbefalte innlegg

Hva forventer du som svar når du i det hele tatt gidder å starte en så tåpelig post som dette her. :roll:

 

Jeg står aleine mot alle. Så det er nok best at jeg gir meg skribent.

 

Det kan godt hende jeg tar meg tid til å komme tilbake som en velreflektert og fornuftig skribent ved et seinere tidspunkt, men den tid og den sorg!

 

Lykke til alle sammen!

 

m.v.h

Jonny

 

 

takk gud!

Stikk vekk husj hosh

 

Hilsen enda et av fjollsene "som burde lette etter ordbok på nett"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"En av moderatorene mente at jeg kan være glad for at dere ikke er strenge. Hva han mener er for meg uforståelig"

 

det han mener er at du spammer forumet, og at du hele tiden prøver å presse på grensene av det som er tillat. i tillegg så utviser du dårlig oppførsel, selv om du klarer å ordlegge deg noenlunde korrekt.

men at du ikke "forstår" (eller ikke klarer å forstå) sier vel mer om deg, enn om mod'ene???

 

"En mente også at jeg trengte norsk kurs og flere andre kurser på voksenopplæringen for bli en bedre skribent. Hvis noen hadde gitt penger til denslags undervisning, ville jeg vært meget takknemlig. "

 

det er bare til å ta kontakt med voksenopplæringen der du bor. for vi kommer ALDRI til å sende VÅRE hardt ervervede kroner til DEG. voksenopplæringen blir som regel sponset av arbeidskontoret, og kursene er tilnærmet gratis, så ikke kom her og klag!

 

"En annen ting er at det er veldig uhøflig å nedrakke sine medmenneskers ståsted. Hvor blir det av respekt og oppdragelsen? "

 

Som man reder, ligger man. Dette er ikke første gang at du har oppe et eller annet jalla-prosjekt

 

"Jeg takker uansett for meg her og nå og til dere fjols til fjells og lykke til med framtidiger prosjekter!"

 

i tilfelle du ikke har fått det med deg... de brukerne som er her, er ikke på jakt etter et prosjekt å investere i. det som du har snakket om enkelte ganger, krever at det bygges en ny infrastruktur. og begynnerprisen er på en god del millioner flere enn du noengang kommer til å inneha. heldigvis.

Lenke til kommentar
I går skrev jeg et innlegg om min organisasjon som skal lanseres og ha it-teknoligier på dagsorden. Hvordan kan [email protected] ha en formening om at organisasjon er det samme som en bedrift?

 

 

Er deres retningslinjer i samråd med det norske lovverket?

Jeg ber dere om å henvise til paragrafer og kilder inhold lovdata.no/det norske lovverket heretter, slik at vi debattanter kan forholde oss til det virkelige lovverket. Det er strengt forbudt å ha egne retningslinjer, som ikke strider imot det norske lovverket. Hvis det er slik at det etter enkeltes gåsøyne er stridig, kan det være ennå mer stridig hos en annen persons øyne eller omvendt. Heretter ber jeg dere om å oppgi bedre henvisning til lovverket, hvis ikke, vil dere få mulighet til høre fra det rette hold!

m.v.h

Jonny

 

Det er bare noen SHIT FOR BRAINS som ikke som ikke forstår seg på normer og regler og skal alltid kverulere eller komme med piss!

Hold nå kjeft om den idiotiske foreningen din en gang for all din IDIOT!!!

Vi er ikke interesserte i det!!! SKJØNNER DU!!!!

Du har 3-4 forkjellige nick som du bruker her på forumet og sprer REKLAME

Forumet har sine egne regler og de skal du følge hvis du i det heletatt er interessert i å "være" her!

Jeg ser frem til at du tar opp saken med en advokat!

Vet du foresten hvor mye slikt koster! SHIT FOR BRAINS

Skulle foresten likt og sett den advokaten som kaster seg ut på en slik sak!

Han hadde nok ledd ræva av seg han også!

La oss heller snu det hele om og si det slik!

Heretter ber jeg deg om å reklamere et annet sted

 

##Vi vil vel ikke true våre medmennesker, vil vi vel?##

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hooligan: Man trenger vel ikke overdrive heller? ;-)

 

Men fint at googlerian "tar kvelden" og heller plager folk på som er på hans nivå; høyt der oppe... :roll:

Lenke til kommentar
Hooligan: Man trenger vel ikke overdrive heller? ;-)

 

Men fint at googlerian "tar kvelden" og heller plager folk på som er på hans nivå; høyt der oppe...  :roll:

 

Overdrive?

Hvem sier at jeg overdriver! :lol:

Alt jeg skrev er dønn ærlig og det står jeg for!

For å si det sånn er det noen som klør et sted liker jeg å være den personen som klør ham!

Hater "liksom" intelektuelle tullinger som ikke har peiling på en dritt! :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Hooligan: Man trenger vel ikke overdrive heller? ;-)

 

Men fint at googlerian "tar kvelden" og heller plager folk på som er på hans nivå; høyt der oppe...  :roll:

 

Overdrive?

Hvem sier at jeg overdriver! :lol:

Alt jeg skrev er dønn ærlig og det står jeg for!

For å si det sånn er det noen som klør et sted liker jeg å være den personen som klør ham!

Hater "liksom" intelektuelle tullinger som ikke har peiling på en dritt! :grumpy:

 

Derav ;-)

Lenke til kommentar

helt enig, ghostrider.

 

integriteten er vel ikke helt på topp blant moderatorene når de tillater brukere å komme med skjellsord og trusler mot andre brukere (UANSETT hvem det er rettet mot) uten å reagere, mens de ofte reagerer på andre ting som utifra Retningslinjene (med stor r) kan virke mye mer alvorlig.

 

Og at en moderator bare spøker det bort etterpå. Dere kan vel ikke si at truslene ikke var seriøst ment, for det kan man ALDRI vite (vedkommende utdyper sin mening etterpå, til og med).

 

bli konsekvente og lev som dere taler.

Lenke til kommentar
Jaja, poster med trussel om bank med knyttede never blir ikke stengt, men poster med overdreven bruk av smileys blir stengt.

 

Jeg er _så_ imponert over en slik inkonsekvens.

 

Stå på, dere gjør _virkelig_ en bra jobb.

 

googlerian detta også antar jeg?

 

man skjønner jo at det er en spøk det han sier,

og du vil vel bare ha denne tråden stengt( om du er googlerian)

pga. at du får så mye kjeft...

Lenke til kommentar

skjønner at han spøker?

 

han understreker jo etterpå at han _ikke_ overdriver og legger vekt på at han mener dette. dessuten, om han mener det eller ikke er jo irrelevant. det er sannsynligvis en svært liten mulighet for at truslene vil bli gjennomført, men uansett er vel ikke dette sånn oppførsel man ønsker her?

 

og at man i tillegg antar at det nok en gang er googlerian som har postet under annet nick, bare fordi innlegget kanskje ikke har den samme hetsende holdningen som resten har er vel rimelig paranoid, er det ikke?

 

jeg kan godt understreke at undertegnede _ikke_ er googlerian eller en bekjent av han

Lenke til kommentar
Jaja, poster med trussel om bank med knyttede never blir ikke stengt, men poster med overdreven bruk av smileys blir stengt.

 

Jeg er _så_ imponert over en slik inkonsekvens.

 

Stå på, dere gjør _virkelig_ en bra jobb.

 

Bare fordi at du virker så fornuftig og smart så skal jeg slå han med flat hånd da!

Fornøyd nå?

Ps nevnte vi også at vi heller ikke vil ha ocshoot bøller her heller?

Lenke til kommentar

Jeg mener at googlerian eller hva han het tar helt feil. Jeg mener at moderatorene har gjør en veldig god jobb, alle kan jo se for seg hvordan det hadde vært hvis alle fjortissene som vil ha oppmerksomhet hadde fått herjet fritt.

De fleste brukerne her er veldig greie, men det finnes alltid noen som må "ødelegge" for alle andre.

Hvis du ikke liker dette forumet, så kan du jo finne deg et annet forumet, kan ikke være så vanskelig som sagt. I stedet for å klage over alt og alle i denne tråden så syns jeg heller du skulle ha funnet deg et annet sted.

 

Hail to this Forum!! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...