Skribenten_ Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Du får en råtøff tittel, Silvano of the Shattered Sun. Elsk. For 1000g... Hvor kjøper jeg den tittelen ? jeg syns det er helt latterlig, hvorfor? jeg sier hvorfor, i all verden ville jeg ha brukt masse tid til å nå exalted, forså å BETALE 1000g, for en tittel, ikke en hva som helst tittel, men en tittel som lyder følgende harry "Silvano of the Shattered Sun" det gir meg ingeting, apsolutt INGENTING!
Ostepølsa Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jeg drepte kael pre-nerf og alt jeg fikk var en enda styggere tittel enn det der.
Skribenten_ Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Jeg drepte kael pre-nerf og alt jeg fikk var en enda styggere tittel enn det der. samma her egentelig.
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 janern, klart det gjør. Det gir deg et bevis på at du har for mye penger som du kan bruke på å kjøpe deg titler Derfor gjør du som meg og begynner å samle på tabards i stedet
Trollen Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg syns det er tøft å ha Tittler jeg ;p Har aldri hatt en så vil gjerne ha en 1k er ikke mye heller 1-2 dager med grinding
Romis Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Man kan kjøpe ting for Badge of Justice der etterhvert. MANGE nye ting for Badge og Justice, bare sjekk den nyeste versjonen av Atlas Loot. [ De er ikke med stats enda, men man kan se navnet og hvor mye de kommmer til å koste. ]
Knofle Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Ble exalted i forrigårs, og jeg har 270 badges. Vendor, get up! edit: Forresten så ligger alle de nye badgetinga ute på wowhead. Selv skal jeg ha nye bukser og hansker, resten går til tankegear og gems. Endret 6. april 2008 av Knofle
Wheeljack Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 hvorfor driver folk å skal farme shattered sun offensive rep hele tiden.imo så syns ikke jeg det ikke var noe spesielt bra rewards. men mindre du ikke er jewelcrafter. og for folk som ikke er det,som meg, har jo ingen hensikt med å farme rep der. eller? Penger! Var møkk lei alle andre dailies så noen nye mottas med takk.
Xmir Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Det questet i Nagrand er jo bare elsk. Bare synd at det ikke er noe snaxy for meg i de nye badgerewardsene :/
Skribenten_ Skrevet 7. april 2008 Forfatter Skrevet 7. april 2008 Ble exalted i forrigårs, og jeg har 270 badges.Vendor, get up! edit: Forresten så ligger alle de nye badgetinga ute på wowhead. Selv skal jeg ha nye bukser og hansker, resten går til tankegear og gems. må man være exalted for å få tilgang til vendoren? eller hvordan funker det der? når er den han dukker opp?
Skogslik Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 trenger ikkje være exalted. han kommer i fase 3 når du har 100% med bagde vendor som kommer da. har bare rundt 60 badges her trenger rundt 300-400.
Naramar Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Du får en råtøff tittel, Silvano of the Shattered Sun. Elsk. For 1000g... Hvor kjøper jeg den tittelen ? jeg syns det er helt latterlig, hvorfor? jeg sier hvorfor, i all verden ville jeg ha brukt masse tid til å nå exalted, forså å BETALE 1000g, for en tittel, ikke en hva som helst tittel, men en tittel som lyder følgende harry "Silvano of the Shattered Sun" det gir meg ingeting, apsolutt INGENTING! Jeg spiller på RP server, hvor titler gir en viss respekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå