Gå til innhold

Diskusjon.no blir betaltjeneste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som fetteren min sendte meg på SMS: NRK må legge ned i morgen grunnet økonimiske problemer. Jeg tror sjansen for at Star Trek blir virkelighet 200 år før datoene nevnt i serien er større enn at dette skjer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært gøy om folk spilte med på denne diskusjonen slik at vi fikk se sinte reaksjoner fra rundlurte brukere. Ser liten vits i at alle skal skrive 50 ganger at dette er en aprilspøk. :dontgetit:

Skrevet

Dette hadde vert saker.. Betaling skulle kun vert mulig med Visa, så hadde nok en stor andel useriøse brukere måtte emigrere tilbake til itavisen. I samme slengen kunne alle fjasekategoriene som ikke har med hardware/software å gjøre bli lukket, å navnet bli byttet tilbake til forum.hardware.no. Det gamle designet måtte selvfølgelig på plass igjen, og de inntjente pengene kunne bli brukt til å forbedre kvaliteten og størrelsen på artiklene.

En god aprilsnarr som ingen hadde løftet et øyenbryn over ville vert noe slikt:

post-49161-1207052319_thumb.png

Skrevet (endret)

Tenkte aprilspøk med en gang jeg så den.

Dere har fortsatt en sjanse til å kødde med oss hvis dere innfører betaltjeneste likevel, men jeg tviler på at medlemstallet vil holde seg oppe. :p

Endret av Dark Archon
Skrevet (endret)

Jeg har en teori, Hardware Nettverket mente dette seriøst og deres intensjoner var tidligere i dag å faktisk ta medlemsavgift, men de glemte datoen i dag og når de nå har sett kommentarene fra brukere våger de ikke gjøre dette likevel og vil i morgen påstå at det hele var en nøye planlagt spøk, mens det egentlig ikke var det.

Det faktum at det er 1. April reddet oss faktisk :)

Endret av TSP
Skrevet
Jeg har en teori, Hardware Nettverket mente dette seriøst og deres intensjoner var tidligere i dag å faktisk ta medlemsavgift, men de glemte datoen i dag og når de nå har sett kommentarene fra brukere våger de ikke gjøre dette likevel og vil i morgen påstå at det hele var en nøye planlagt spøk, mens det egentlig ikke var det.

Det faktum at det er 1. April reddet oss faktisk :)

Det er nok noe vi aldri får vite

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg er bittelitt skuffet over folkene som skriver "Aprilsnarr" i denne tråden, da går man jo glipp av moroa av å se hvem som faktisk ville gått på.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...