Gå til innhold

Diskusjon.no blir betaltjeneste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok nøyaktig 1,1 sek før jeg forsto at dette var aprilsnarr, det er ikke pga jeg er så usedvanlig glup men denne aprilsnarren var så altfor åpenbar...

Skrevet

Jeg skjønte at det var aprilsnarr med en gang.

Dersom dette kommer til å skje en gang i framtida, kommer jeg til å slutte å bruke norges beste forum. Fordi da er de ikke norges beste forum mere

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Etter å ha lest utallige aprisspøker rundt om kring kommer ikke dette som noen overraskelse. :p Håper bare de poster de 1000 brukernavnene. :innocent:

Skrevet (endret)

Fanken! Jeg var kjapp med å sende for å bli en av de 1000 heldige :blush:

Kanskje det er en omvendt april spøk! Kanskje det blir en medlemsavgift! Haha Og så er det alle dere som ikke sender inn som er de som blir lurte :yes:

Haha! :p

Endret av Mr. Gnom
Skrevet (endret)

100kroner i året for å være medlem i 12mnd er noe jeg helt klart hadde satt av penger til for å kunne være med på Norges beste forum :yes:

Nå sier jeg ikke at de burde innføre noe slikt, men jeg sier at kvaliteten på dette forumet faktisk er så bra at det for meg ikke hadde vært noe galt i å faktisk betale fattige 100kroner for 1år (dog burde det vært en lifetime fee mulighet :p )

Men nå tror jeg Hardware-nettverket får inn en god del penger på annonser osv.. Så tviler på at de trenger pengene, men kunne vært greit nok bare for å kvitte oss med den økende massen av fjortiser som strømmer inn her.

Syntes mengden av dårlige innlegg har økt drastisk siden jeg ble medlem i 2005, det betyr jo bare at siden blir mer og mer populær, som i seg selv er en positiv ting. Men jeg syntes vi nå har fått en god del nye medlemmer som godt kunne lært seg å opprette noen litt bedre, mer beskrivende og bedre formulerte innlegg.

Endret av RamGuy
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...