Gå til innhold

Noen som tror på Funcom-aksjer?


Malakai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

De fortsetter å stige!

 

3,3% til nå idag.

 

Jeg har vel bare rundt 15% avkastning til nå og føler ikke det er nok

til å selge seg ut, med mindre jeg virkelig bør! :]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selv hadde jeg faktisk ikke tro på dette da tråden først dukket opp. Men heldige dere som kjøpte en del aksjer og har enda. Kommer nok til å stige en del til helga tenker jeg meg ;)

Lenke til kommentar

Ser faktisk ikke ut som det er mange skjær i sjøen enda, men selv synes jeg det er meget vansklig å fastslå hva som er en kurrant kurs for denne aksjen.

 

Må jo innrømme at jeg angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte 2-3k av dem når de var nede, men det er lett og være etterpåklok.

Desuten hadde jeg sikkert solgt dem for sent, mye vil ha mer og fanden vil ha fler.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg inn på 25.50kr.

Jeg er en nybegynner av rang når det kommer til aksjer, men en ting var jeg 100% sikker på! Selg etter US og EU launch... Et par av mine venner solgte seg ut før helgen (med god gevinst), men jeg må si ikke skjønte helt tegninga med å selge før launch.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg inn på 25.50kr.

Jeg er en nybegynner av rang når det kommer til aksjer, men en ting var jeg 100% sikker på! Selg etter US og EU launch... Et par av mine venner solgte seg ut før helgen (med god gevinst), men jeg må si ikke skjønte helt tegninga med å selge før launch.

 

Hva hvis spillet suger da? Kanskje stuper aksjen etter release, når "alle" finner ut at spillet er dårlig og det er på tide å selge.

Lenke til kommentar

Pokker! Angrer sjukt på at jeg ikke så denne posten tidligere, for da hadde jeg glatt putta inn litt penger! 100% økning fra start er jo genialt.

 

Men bare et litt off-topic spm. Må man være 18år for å kjøpe aksjer? Og hvor mye kan disse aksjene stige? Det må jo liksom ta slutt engang med den økningen det har hatt! :)

Lenke til kommentar
Og der solgte jeg meg ut. Nå tror jeg ikke det er mye oppside igjen i den aksjen. ...forlot skuta idag på 44,2.

Er oppe i 54 kr nå. :p

Ikke noe stress med å selge ennå. Dette spillet blir garantert en suksess.

 

 

Bare lurer - hvorfor fkk Funcom det enorme fallet 10/08/07? sikker en spesiell grunn til dette... noen som vet?

Børspekulanter som ikke har peiling på spillutvikling(virkelig gode spill tar alltid lang tid) fikk panikk når Funcom annonserte 6-7 måneders utsettelse. Jeg kjøpte selvfølgelig når aksjene plutselig gikk for halv pris. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...