Gå til innhold

The eXperience på is


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke rart når det blir lagt mer fokus på å gjennomføre sceneshow +++ enn å holde deadlines, konkurranser og lignende. Hvor mange konkurranser var det ikke som var dårlig gjennomført, ikke på riktig tidspunkt, med mer? Og så Lene Alexandra, jaja...

Lenke til kommentar

Blæ :cry:

Synes det er trist det ikke blir noe av The experience i år, dro ikke i 2007 noe jeg angret bittert på. Hadde håpet det skulle bli bra på 2008, men den gang ei.

 

Og, om det ikke er det økonomiske de sliter med? Kan ikke bare hw-nettverket friste med litt billigere biletter eller noe for folk som kan hjelpe til? Det er snakk om mangel på folk de sliter med? ikke sant?

 

Synes det burde være mulig å gjennomføre!

Lenke til kommentar
Det har vel litt med oppmøtet å gjøre også.

 

Uansett trist, TG blir snart den eneste muligheten om man vil delta i et større LAN.

hvis ikke TG og tar kvelden da... triste saker dette her

 

Ellers kan jeg anbefale Warpzone til de som bor i stavanger/rogaland området :)

 

http://www.warpzone.no/

hørres kjekt ut, ettersom ein time med båt så er eg i stavanger, bare at det er eit problem, siste nyhet var:

 

Aktiviteter i 2008

[15.01 kl. 16:17]

 

WarpCrew planlegger å avholde to større Dataparties i 2008:

- Mai (mål om ca 150 deltakere)

- Høstferien (et større arrangement i en stor hall)

 

I tillegg vil vi være med på samt arrangere en del andre arrangementer og aktiviteter av ulik størrelse utover året. Etter årsmøtet vil vi kunne være mer konkret da budsjett for 2008 vil være spikret. Budjettet kan påvirke hvilke aktiviteter vi kan gjennomføre i 2008. Følg med på websidene fra 23. januar!

 

WarpCrew vil i 2008 prioritere kvalitet og markedsføring rundt arrangementene. I den forbindelse vil vi opprette en del utvalg og trenger hjelp av flere personer som ønsker å gjøre en innsats: Delta på årsmøtet!

Lenke til kommentar
Og, om det ikke er det økonomiske de sliter med? Kan ikke bare hw-nettverket friste med litt billigere biletter eller noe for folk som kan hjelpe til? Det er snakk om mangel på folk de sliter med? ikke sant?

Crewet slipper å betale i det hele tatt. Også får vi mat og greier. :p

 

Tror nok ikke de er den frivillige innsatsen de er i mangel på, virker heller som det er snakk om de folkene med betalt jobb i Hardware som skal stå for alt det grunnleggende administrative.

Lenke til kommentar

Vel da kan jo crew sin matstøtte kuttes og biletter for crew bli gå opp +50% Det er jo penger spart der.

Det er nok ikke nødvendig med proffarbeid fra Hardware hvis nok entusiaster kommer med. Og en viss lavalder for crew blir senket med et par år ;)

Det er nok mye som kan gjøres men det hadde vært veldig fint om problemstillingene ble publisert så flere kloke hoder kan gruble.

Lenke til kommentar
Vel da kan jo crew sin matstøtte kuttes og biletter for crew bli gå opp +50% Det er jo penger spart der.

Det er nok ikke nødvendig med proffarbeid fra Hardware hvis nok entusiaster kommer med. Og en viss lavalder for crew blir senket med et par år ;)

Det er nok mye som kan gjøres men det hadde vært veldig fint om problemstillingene ble publisert så flere kloke hoder kan gruble.

Betale for å jobbe? Hva er det for noe? :p Er det ikke nok at vi jobber gratis? :tease:

Hehe. Men nei, jeg har aldri hørt om at man må betale for å være crew på LAN, så jeg tror ikke det ville bli så godt mottatt. ;)

 

Det er klart at frivillige kan gjøre veldig mye, men man er avhengig av ganske mye organisering fra høyere hold når det faktisk er HW som arrangerer det. Sponsorer skal skaffes, crew skal organiseres, budsjett skal utarbeides, leieavtaler skal lages, og mye mer som man ikke kan sette en tilfeldig gratisarbeider på.

Lenke til kommentar

Mer betaling for å få en plass på begivenheten :)

Dette var bare tomme ideer som var slengt ut i luften, noen er sikkert ikke noe i det hele tatt men alt er vel ikke ubrukelig.

Frivillige trenger organisering ja. Men ikke nødvendigvis fra "høyere hold" aka HW. Men jeg tror du har rett i at HW får lettere leieavtaler og sponsorer enn Ola Normann som skal ha nabolan for kara hvis du skjønner :p

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

dette var jo synd , hadde neste haket av kalendere for i år , kom meg jo ikke på tg som crew , og da kommer jeg bare på txp jeg kunne stilt opp på , men nå må jeg vell finne meg en ny plass og søke :/

 

liker lan oplevesen , men liker best og ha noe og gjør der , men arbeidstidene på txp var jo vell lang , 18 timer skift , om det ikke var lengre av og til , lite søvn ble det i vertfall skulle jo prøve og lane litt og :D

 

og det så ikke ut som det var mulig og søke på crew på dreamhack :/ , det hadde vært noe ja

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det hadde nesten ikke forundret meg at om noen dager så startes det en tråd der noen engasjerte forumbrukere setter igang med å lage et eget lite HW-LAN :wee:

 

Men uansett, det var utrolig dumt. Hadde tenkt meg i år, jaja, kan ikke være like heldig hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...