Gå til innhold

The eXperience på is


Anbefalte innlegg

Sier igrunn at det ikke er rart de ønsker å holde lan igen iår.

Jeg var på mitt første lan når de hadde HWlan i 06, og den oppførslen der, selv at det var frivillig arbeid fra min side er utrolig dårlig.

 

Var der i 3dager, også med overnatting, INGENTING var gratis, selv vi som var frivillige fikk ikke mat når det var andre folk der noe som burde være minstemålet for såpass mange som vi var. Når det ikke engang var rent vann som vi kunne drikke av så sa jeg ifra til lederen for gruppa mi om at dette ikke gikk stort lengre så en kveld så sa jeg at jeg skulle gå på kvelden, og fikk ikke engang tatt ned datamaskina mi så ble jeg henta av gruppeledern og fulgt HELT ut. Manglende respekt for de som jobber frivillig er det jeg idag sitter med som et rent hat til de "sjefene" som ikke valgte å kjøre lan iår.

 

Den dårlige erfaringen vil nok gå løs på de frem til jeg får en skriftlig eller muntlig unnskyldning.

 

Jeg har ikke fått en unskyldning, eller en Attest på at jeg var der noe som skulle væra påbudt.

 

Et tips til de som skal kjøre lan med over 500 stk, Ha mye penger og sponsorer før dere kjører igang. Munter humør vil også få folk til å trives og ønske å være der mer selv etter lanet er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...