Gå til innhold

Fjortissfylla - Del din skam.


Anbefalte innlegg

Når det gjelder det med "vi ga dem vann og sa det var sprit og de lekte fulle" så er de faktisk ganske ofte fulle. Det ble gjort en test på noen som ble gitt smakstilsatt vann som de trodde var sprit og når de målte promille så hadde de 2 i promille. Utrolig hva kroppen kan. Har ikke kilde fordi jeg ikke finner det igjen.

Var dette i en artikkel på nettet eller i en avis eller hva? Jeg skulle gjerne ha sett kilden, eller andre lignende artikler som Moonshine viser til over her.

 

Jævla underholdende tråd forøvrig. Får lyst til å eksperimentere med folk her. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første som kommer gjennom hodet mitt når jeg leser emne på tråden, er de gode dagene da vi alltid var drittunger mot de som 'var fulle'.

 

Husker den gangen et par folk fant fram en tom ølflaske og pisset i den. Rett og slett, faktisk. Første jenta kommer bort og spørr om hun kan få ølen. De gir jo såklart bort flasken, og jenta drikker det rent ned med et rart utrykk rundt ansiktet. Plutselig var hun blitt helt dritings og vanglet bortover gulvet og lo seg ihjel. Dere skulle sett det andre utrykket hun ga når de fortalte hva de hadde gjort.

Lenke til kommentar
Første som kommer gjennom hodet mitt når jeg leser emne på tråden, er de gode dagene da vi alltid var drittunger mot de som 'var fulle'.

 

Husker den gangen et par folk fant fram en tom ølflaske og pisset i den. Rett og slett, faktisk. Første jenta kommer bort og spørr om hun kan få ølen. De gir jo såklart bort flasken, og jenta drikker det rent ned med et rart utrykk rundt ansiktet. Plutselig var hun blitt helt dritings og vanglet bortover gulvet og lo seg ihjel. Dere skulle sett det andre utrykket hun ga når de fortalte hva de hadde gjort.

 

Åhahaha, absolutely priceless. :!:

 

LANDE:

 

Moonshield. >.< Ikke moonshine.

 

KOM IGJEN FOLKENS, DEL ERFARINGER/HISTORIER!

Lenke til kommentar
Jadda, har en artig historie å fortelle om.

 

Jeg noen venner av meg skulle ha en hyggelig vannpipekveld hjemme hos meg, men fikk en artig idé om å¨kødde med en kompiss.

 

Vi fortalte han om at jeg hadde noe sprit og spurte om han ville ha noe. Han svarte glatt ja.

Tilfeldigvis hadde jeg en gammel, tom flaske med Whiskey. På den fylte vi opp med safta, eller laken som Jallapeños ligger i. Dette viste ikke han.

 

Vi blander masse "drinker" til han med denne "sterke" spriten. Han forteller at det smaker helt jævlig, men jeg sa bare at det var fordi den var ekstremt sterk. Karen blir "fullere" og "fullere" i løpet av kvelden, vell og merke av jallapeñoslake.

 

Etterhvert kan karen nesten ikke gå, og vi filmer mens han snubler seg bortover gulvet. Så bryter vi ut med "*Navn*, Du vet, du har ikke drukki noe sprit, bare saft fra denne flaska" og vi viser han flaska.

Stakars, dere skulle sett det flaue og lei seg ansiktsuttrykket hans. : (

 

Heldigvis så la han seg helt flat etter hendelsen, og synes at det hele er kjempemorro : )

 

Sånt er faktisk forska på. Psyken til mennesker han innbille seg at vedkommdende faktisk drikker alkohol og bli totalt dritings. Jeg hørte om et tilfelle hvor de hadde satt et visst antall mannfolk på en pub og servert den ene halvparten alkoholinnholding øl, og den andre halvparten lettøl. De som drakk lettøl hadde blitt like fulle som de som drakk alkoholinnholdig. Kommer visst også litt an på stemninga.

Men om en person er klar over at h*n "faker" full, blir jo saken en annen.

Lenke til kommentar

Var hos en kompis i 9. klasse eller noe. Vi ga ei jente munkholm som hun trodde var vanlig øl. Endte med at hun strippa helt ned til kun g-strengen og stod å dansa. Når vi sa at det ikke var alkohol hu hadde fått i seg ble hun LITT flaut^^.

 

Var også på leirskole i 10.klasse eller noe, ga en kompis en flaske fanta som vi sa vi hadde blandet med spirt. Han ble jo dritings, selv om det var rein fanta han drakk.

 

Blir bare kosete i fylla jeg, ikke akkurat fjortiss :p

Lenke til kommentar
Når det gjelder det med "vi ga dem vann og sa det var sprit og de lekte fulle" så er de faktisk ganske ofte fulle. Det ble gjort en test på noen som ble gitt smakstilsatt vann som de trodde var sprit og når de målte promille så hadde de 2 i promille. Utrolig hva kroppen kan. Har ikke kilde fordi jeg ikke finner det igjen.

Var dette i en artikkel på nettet eller i en avis eller hva? Jeg skulle gjerne ha sett kilden, eller andre lignende artikler som Moonshine viser til over her.

 

Jævla underholdende tråd forøvrig. Får lyst til å eksperimentere med folk her. :p

Dette er også kjend som placebo-effekt. http://no.wikipedia.org/wiki/Placeboeffekt <- Det her er jo faktisk bevist at det er sant.

 

Eg har ikkje hatt nokre spesielle opplevelsar innan det her.

 

Men var ein gang på LAN vi prøvde trikset med å gjere vatn surare og sei det var sprit. Kompisen min vart ikkje full av det. :(

Lenke til kommentar

Bedre med fjortissfyll og folk som TROR de er fulle enn folk som TROR de er tøffe og absolutt skal denge deg hele kvelden :p Men samma det, jeg var verken fjortiss eller full, ikke engang berusa, men før russedåpen i fjor kom jeg litt sent på vors og styrta derfor 2 smirnoff ice før Dooleysen for å komme i gang, ble akutt kvalm og spydde 5 min senere :D Rusbrus er rimelig fjortiss, men jeg liker ikke øl :blush:

Lenke til kommentar

Hahahaha, morsom tråd ! jeg er jo fjorten (fjortiss) nå men blir snart 15. Mine drikke erfaringer er at det for det meste er guttene som blir fulle. Jentene tar liksom 2 rusbrus eller et par cider. Guttene har ofte en six pack vær og litt sprit på deling. Blir en del fulle folk ja, men tror de færreste faker det. Det er jo forskjell på hv afolk tåler av dikke.

Lenke til kommentar
Husker den gangen et par folk fant fram en tom ølflaske og pisset i den. Rett og slett, faktisk. Første jenta kommer bort og spørr om hun kan få ølen. De gir jo såklart bort flasken, og jenta drikker det rent ned med et rart utrykk rundt ansiktet. Plutselig var hun blitt helt dritings og vanglet bortover gulvet og lo seg ihjel. Dere skulle sett det andre utrykket hun ga når de fortalte hva de hadde gjort.

 

Husker det var et klassisk DC++klipp, fra en svensk fjortisfest. Kameraet følger ølboksen fra tissing, til jenten drikker av den med rynket nese. Nastey!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...