Sir Zu Zwat Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Jippi! Endelig faat meg jobb i Melbourne, Australia! Gapbuster Systems som CSO Norway. Jobber fra 22.00 til 08.00 5 dager i uken for $25/t - Slettes ikke verst!!
Sir Zu Zwat Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 He he, ja, dette er Australia! Jeg ringer til Norge og horrer om folk vil gaa aa evaluere f.eks. McDonalds for saa aa faa betalt for det. Kjedelig, men trenger penger
V_B Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 He he, ja, dette er Australia! Jeg ringer til Norge og horrer om folk vil gaa aa evaluere f.eks. McDonalds for saa aa faa betalt for det. Kjedelig, men trenger penger Jeg får gjerne betalt for å spise mat ! hehe
Sir Zu Zwat Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 He he, ja, dette er Australia! Jeg ringer til Norge og horrer om folk vil gaa aa evaluere f.eks. McDonalds for saa aa faa betalt for det. Kjedelig, men trenger penger Jeg får gjerne betalt for å spise mat ! hehe Registrer deg paa www.xec.gapbuster.com da vet du!
AllFather Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 25 Australian dollars = 120.324817 Norwegian kroner http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 AUD er "dårligere" en USD , som igjen snart bare er verd en rubel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå