Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slik ser det svenske layoutet ut, det har stor enter tast. Kan man litt touch, så vet man uansett hvor de forskjellige tegnene er, så for min del har det ikke noe å si om det er norsk eller svensk.

Heh jeg trodde faktisk svenskene brukte liten returtast. Har selv engelsk layout på min g-11 på gamer PCn og jeg blir aldri helt vant med det til å skrive på. Forøvrig et veldig bra tastatur.

 

Takk for bildet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg har v2 og e storfornøyd med den. har ikke prøvd v1 så forskjellen kan jeg ikke uttale meg om. det e oransje lys og ikke rødt som "testen" skriver. lysene kan dimmes helt ned. 2 instillinger for lysstyrke og av. e fremdeles 18 makroknapper. det e 3 taster oppe til venstre som heter m1, m2 og m3. så det e 6 knapper til hver m.

den støtter feks bf2142 så det e ganske så genialt. fin oversikt over det meste mens man spiller. tommel opp fra meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg digger G15 v1, og har lasta ned den sensete oppdateringen som gjør at jeg får norsk programvare. Selv om G15 v1 er ute av markede så stopper ikke dette oppdateringer til v1. v1 og v2 støtter samme programvare noe som er deilig :D

 

Jeg har 3 G15 v1 2 som ligger i hylla tillfelle den jeg sitter på nå går til dunken, jeg har testet v2 og syns det er akkurat samme bare ny layout og mindre macro, bruker 3 profiler som alle 18 macroene er tatt i bruk.

 

Vis dere ganger de stakars 6 macroene med 3 så får dere 18 med v2, men vis man ganger 18 med 3 så får man 54 macroer i v1. Og vis mer gira på og bytte mellom m1-m3 for man har benyttet seg av alle 6*3 macroer på et spill, noe du slipper med v1. Er usikker på USB portene til v2 om det er USB 2.0, noe v1 ikke har tror jeg, bruker ikke USB portene på v1.

Endret av Trixz
Lenke til kommentar

Det står i artikkelen at G15 v1 var tilgjengelig i engelsk eller svensk layout, jeg har norsk layout på mitt... Har ikke akkurat bruk for norsk layout, fordi jeg skriver med dvorak oppsett :p

 

Enig. Gamle er best :D større skjerm og flere knapper...

 

Vet noen om noen bra programmer til lcd skjermen? Har lyst til å lage egen tekst og blide!!:)

Endret av Bewee
Lenke til kommentar

Jeg har også et G15 v1 tastatur (svensk layout). Men jeg er ikke så begeistret for tastaturet slik mange andre her er.

 

- Jeg bommer ofte på tastene da jeg har en vane for å "hvile" venstre hånd på hjørnet av tastaturet.

- Plasten rundt og på LCD panelet samler støv som et uvær. Det er også værre å få rent enn vanlig "blank" plast.

- Kun USB 1.0 på denne.

- Jævelskapen tar halve kontorbordet.

 

Jeg kunne gjerne tenkt meg å bytte mitt v1 mot en v2 (helst med norsk layout). Da tror jeg at jeg slutter å bomme på tastene. :roll: Men det spørs hvor mye større v2 er kontra et "normalt" tastatur.

Lenke til kommentar

Noen som vet om man får kjøpt norske eller svenske knapper til V1, slik at jeg kan bytte de ut med de internasjonale knappene jeg har nå? Irriterer meg grønn over folk jeg som låner pcn min og roper ut "øhhh, har du ikke æ,ø og å?"

Lenke til kommentar
Noen som veit om det fortsatt bare er USB1.0 i hub'en? :ermm:

 

USB 1.1 ;) Men dette er jeg spent på selv og. Gikk for Razer denne gangen når det gjaldt tastatur pga. den hadde USB 2.0. Tok ikke sjansen på nok et G1x Tastatur fra Logitech. Tok det for gitt sist at det var USB 2.0 innebygget.

Lenke til kommentar

Skulle ønske de kunne få v2 ut i butikkene snart. De stod listet til begynnelsen av mars men nå har rubbet oppdatert seg til midten/slutten.

 

Mitt v1 er så utslitt at halvparten av tastene ikke har sort igjen på seg (et problem jeg forøvrig håper de har gjort noe med for v2).

Lenke til kommentar

Så v2 av G15 med internasjonalt/engelsk oppsett på tastene eller hva det enn nå er, så ganske normalt ut i størrelsen i følge pakken. Blir vel til at jeg bestiller en med norsk oppsett når det kommer. Har hatt lyst på G15, men v1 er alt for stor etter min mening.

Lenke til kommentar
Skulle ønske de kunne få v2 ut i butikkene snart. De stod listet til begynnelsen av mars men nå har rubbet oppdatert seg til midten/slutten.

 

Mitt v1 er så utslitt at halvparten av tastene ikke har sort igjen på seg (et problem jeg forøvrig håper de har gjort noe med for v2).

 

*LOL*

 

Har samme problemet som deg,tastene er helt nedslitt.

 

Ser frem til det nye kommer, men det var ganske dyrt da..

 

kan jo bare følge med her kanskje?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...