Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

nei, du har rett i at jeg anbefaler det ikke. se på det slik. finansiering av spillet koster 1 time arbeid i virkeligheten, pluss miunus, det tar en god del timer å finansiere det online...

Jeg hadde spillt i ca et halvt år når jeg begynte med plex finansiering. Jeg kjørte missions for Theology council lvl 4, og en Amarr Faction jeg ikke husker navnet på. flydde rundt i Passive Drake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har ikke kjøpt det enda. Men lurer på om jeg ratt skal gjøre det.

 

Du har 14 dagers gratis Trial tror jeg det er. Liker du det ikke etter å ha ihvertfall prøvd ut en Cruiser med T1 fitting, er nok ikke EVE Online noe for deg.

 

Expansions er gratis også, i motsetning til WoW, hvor du må betale 100+kr for EN Expansion.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Forskjellen er vel bare det at måten spillene er lagt opp til så tror jeg ikke at utviklingsmodellen til WoW og EVE kan fungere på den andre. I WoW så følger expansionpacksene som regel med enorme forskjeller, nye racer, klasser og raids. I EVE hvor man ikke har levler og universet er så stort som det er er det liten vits å prøve på det samme. For min del virker expansionene i EVE mer som content-patchene til WoW. Man får noen nye raids, masse nytt utstyr og slikt. I EVE får man noen nye skip, noen BPOs, utstyr og i ny og ne ny funksjonalitet (PI og den nye Character Creatoren og etterhvert Incarna).

 

For all del, EVE er fantastisk morsomt å fly rundt i, men det er store forskjeller i modellene fra WoW til EVE på hvordan de utvikles så det er i grunn litt fåfengt å sammenligne dem i det hele tatt. Stort sett fordi der WoW er storebror er EVE den intelligente outsideren. Fantastisk marked, utrolig dybde og generelt sett mye, mye mer modne mennesker mens WoW har minimalt med marked, ikke så himla dybde og veldig, veldig mye umodenhet. Er jo mye mer, men i allefall slik jeg oppfatter det :p

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hva er Incarna for noe? har jeg ikke hørt om.

 

Nå skylder jeg på feber og lite søvn; men det er vel den neste tileggspakken som kommer ut. Walking in stations og alt det der.

Lenke til kommentar

Hva er Incarna for noe? har jeg ikke hørt om.

Incarna er en fremtidlig expansion pack hvor man skal kunne gå rundt i romstasjonene, står mer om det her http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Walking_in_stations

 

"hint hint" det nye character creation systemet som kom for et par dager siden er en forberedelse til den expansionen, husker jeg rett er det siste de har sagt at den kommer i 2011. Men nå har jo de sagt at den kommer snart siden 2006 tydeligvis.

Lenke til kommentar

Så, hva gjør folk på forumet i EVE universet?

 

Selv er jeg sikkerhets sjef i en mining corporation. Går stort sett ut på å lære opp ferskingene. :wee:

mmmm :) Mining.

Jeg var ei mining ho*e i min tid. var utrolig sosialt å sitte 10 mann i ett belte og sosialisere og mine om hverandre^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...